Jump to content

Eerste screenshot bekent

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand hoe lang voor de release van Gta: San Andreas, er de eerste screenshot van Gta: San Andreas bekend was?

Alvast bedankt.

(Mij leek dit forumgedeelte er het best voor om het te plaatsen, excuses als het verkeerd staat.)

Bewerkt: door [R-ick]

Op 1 maart 2004 heeft R* 'Grand Theft Auto San Andreas' aangekondigd, dit kun je onderaan deze pagina zien. De 1e paar screenshots van San Andreas werden gereleased op 12 mei 2004. Dat kun je namelijk hier zien. Dat is dus 169 dagen voor de Europese release, oftewel 5 maanden en 16 dagen. :puh:

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

misschien ben ik een beetje nieuwsgierig, en misschien mag ik dit niet eens posten omdat het voor de rest niks aan het topic toevoegt, maar waarom wilde je dat eigenlijk weten?

Geplaatst:

Ik snap wel waarom hij dat wil weten, dan kan je uitrekenen wanneer je ongeveer de eerste screenshots van GTA4 kan verwachten.

misschien ben ik een beetje nieuwsgierig, en misschien mag ik dit niet eens posten omdat het voor de rest niks aan het topic toevoegt, maar waarom wilde je dat eigenlijk weten?

Ik wilde het eigenlijk wel weten, omdat je een klein beetje een idee kan krijgen wanneer dat Rockstar wat meer informatie zal gaan geven over Gta 4 (zoals Delanoll het al zei). Maar bij Rockstar weet je het vaak toch nooit wanneer ze informatie of screenshots zullen vrijgeven. Ik denk dat we ook nog een hele tijd op wat informatie over de nieuwe Gta kunnen wachten.

@ Bling: Bedankt voor het antwoord

Bewerkt: door [R-ick]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...