Jump to content

snelheid laten zien in NFS MW

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen :cya:.

Ik heb een vraag maar ik weet niet goed hoe ik hem moet stellen.

Ik zie wel eens dat je zoon stralen langs de auto ziet dat hij zo snel gaat, welke instellingen moet ik gebruiken om dat ook te krijgen(voor PC).

Nog een vraag:ik had gehoord dat het max. headnievo 7 is waneer krijg ik eigenlijk heatnievo 6 wand die krijg ik niet ik ben nu zover dat ik reces moet doen voor de blecklist 1 en ik vraag me af waneer die komt.

Nog 1 vraag en dan zijn jullie van me af :bier:: Waneer komt agent CROSS achter je aan, in het spel zie je wel eens als je soms iets aan het laden bend dan komt er uitleg in die uitleg staat soms:"Als je heatnievo hoog genoeg is dan komt agent CROSS achter je aan, hij is zonder twijfel de beste coreur bij.......blablabla."

waneer komt die?bij welk heatnievo, ik kan 5 maar dat zijn alleen witte wagens en hij heeft wit met zwart.

gr. gta fan man

P.S: mijn vorig topic: spel loopt vast bij aanhouding,hij loopt vast als ik gepakt word. ik wacht daar op een andwoord van mij.

Bewerkt: door gta fan man

Die stralen langs je auto komt waarschijnlijk door de Nos.

Heatlevel 6 is alleen beschikbaar in de laatste achtervolging,

en heatlevel 7 dacht ik alleen in de black edition. Srg. Cross komt

achter je aan op heat level 5. Let maar eens goed op, als je hem

uitschakelt krijg je in een keer 100.000 bounty !

Bewerkt: door GTA GUY
Geplaatst:

wat is nos?

ik heb al eens heel lang heatnivo 5 achter me aan gekregen en geen sr. cross en becup.....geen cross

en wat bedoel je met je krijgt pas heatnivo 6 bij de laatste achtervolging hoe bedoel je de laatste achtervolging

wat bedoel je met black edition bedoel je daarmee dat als ik mijlpalen ga halen voor de blacklist of hoe bedoel je dat?

Geplaatst:

wat is nos?

ik heb al eens heel lang heatnivo 5 achter me aan gekregen en geen sr. cross en becup.....geen cross

en wat bedoel je met je krijgt pas heatnivo 6 bij de laatste achtervolging hoe bedoel je de laatste achtervolging

wat bedoel je met black edition bedoel je daarmee dat als ik mijlpalen ga halen voor de blacklist of hoe bedoel je dat?

Nos = Nitro

Nitro is om je auto sneller te laten gaan, super handig in sommige situatie's.

Hier een quote van de Heatniveu's

Heat Level 2:

You'll get chased by the cop undercover Crown Victorias.It's still

easy to evade,and they will start using roadblocks to stop you.

Heat Level 3:

You'll get chased by the cop GTOs.A really fast car huh...It's

hard to immobilize them and be carefull with the rolling roadblocks.

Heat Level 4:

You'll get chased by the cop undercover GTOs.It's really hard to

evade and you can't immobilize them by just ramming them.You'll

need pursuit breakers to immobilize them and they will start using

spike strips on the roadblocks(WHAAT!!).And don't forget the

chopper...They might be fast,but they can't see through objects.

So just hide to evade the chopper....And be carefull with the

SUVs.

Heat Level 5:

You'll get chased by those ****ing cop Corvette C6s.The chase

will be very super duper HARD.The chopper will get more aggressive

and it will try to ram your car and if you get rammed by the chopper,

your car will spin outta control.Be careful and don't forget with

those spike strips.And Cross will join the action...

Heat Level 6:

You'll get chased by those undercover C6s and Cross.If you immobilize

Cross,you'll get 100,000-300,000 bounty.Be carefull here because

the chase will be ultimately hard.

Heat Level 7:

OOooOOooOO....heat level 7.....You can get to this heat level only in

Black Edition.What's Black Edition?Black Edition is another version

of Need for Speed Most Wanted.There will be more cars,tracks,and more.

Back to the pursuit,in this heat level you'll get chased by those

supercharged SUVs.Be careful here because the SUVs will try to ram

you almost every time.

Het is alleen engels, Sorry

engels is niet mijn beste vak waneer krijg je gewoon heatnivo 6 en ja als ik nitro doe dan krijg ik stralen uit de lichten maar die bedoel ik niet ik bedoel stralen dat die heel hard gaat als je iets aan het laden bend dan zie je ook wel eens wat de snelheidsbreker is en daar zie je een plaatje van een snelle wagen en op de onderste zie je zoon stralen dat hij snel gaat ik zal eens kijken of ik van die een plaatje kan krijgen aleen de juiste vinden is moeilijk

edit: ik heb hem nog steets niet gevonden maar ik heb wel een plaatje waneer CROSS komt:

speed2006100612412601cd3.th.png

er staat als je headniveau hoog genoeg is dan zet sr. cross de achtervolging in ja waneer is die dan hoog genoeg

kijk eens of je in de optie menutjes ergenst motion blur ziet staan. dat is het waarschijnlijk

hoe heet dat in het nederlans wand ik heb hem geinstaleerd in het nederlans.

wie kan me helpen met blacklist 1 ik heb alle races gehaalt alleen dan komt er dat je heatniveau 6(nu weet ik dus dat je die kan krijgen) klwijtraken en dat lukt me niet wand in me andere topic staat ook nog ergens op de lijst daar staat dat die vastloopt bij aanhouding dus als ik gepakt wordt ik doe de savegame even erbij.

wat komt er eigenlijk naar dat je die politie hebt kwijtgeraakt kan je dan kaarten kiezen? als dat zo is moet je dan ook de autopapieren raden? als dat ook zo is dan probeer de autopapieren te raden als je dierekt goedgekozen hebt dan kies je iets extra's voor precents of zo iets waarmee je sneller gaat als je de autopapieren niet krijgt wil je hem dan overnieuw doen zou ik erg verheerd vinden

gr. gta fan man

edit:krijg de savegame er niet bij ik doe balderen pak de savegame klik op:deze bijlagen toevoegen dan gaat die laden en dan wild die niet uplouden dan staat boven het bericht:

De volgende fout is opgetreden:

Upload is fout gegaan. Het is niet toegestaan om een bestand met die extentie te uploaden.

edit:ik heb het via rapidshare gedaan hier kan je hem downloaden

edit:dude!!!!!!!!! ik heb gezien wat je moest doen.....naar zoon brug.

daar ging ik heen,toen ik die weg inreed ging die laden en nu liep die vast bij het laden!!!! :@:-(:( warom :?

ik vind het egt stom :(

srry voor dubbelpost mar andwoord iemand hier nog op?

hallooooohoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

is er nog iemand ik hoop dat nu driekeer scheepsrecht is

(srry oor 2 keer dubbelpost)

Geplaatst:

Probeer nog een keer de brug over. Boetseer je CD. :puh:

Snelheid-Strepen: Motion Blur. Dat kan je via tools activeren :)

Cross komt denk ik alleen bij Story-line voor. Niet gewoon op de weg. Ik heb ook al t/m 6 Heat gehad. 7 zijn Rhino's (nee, geen tanks van GTA maar opgevoerde SUV's)

Heat lvl 7 kun je in de normale versie krijgen door je game met een patch te patchen. Maar dan krijg je nog steeds geen extra auto's, maar kun je achtervolgd worden in een Camaro SS door Rhino's. Dit vind je helemaal bij challenges (of zoiets) onderaan. Daar zie je: Black-Edtion challenge ofzo.

Chrash:

Installeer je MW opniew. Kopieer je ''NFS Most Wanted'' map in je Documenten naar een andere plaats, zodat je na de herinstalatie weer verder kunt gaan.

Geplaatst:

hallo,

met dat moition blur...... wat is het in het nederlans en wat is tools in het nederlans?

en ja ik heb al heel vaak het geprobeerd ik heb de savegame erbij gedaan bij een andere daar kon je ergens op klikken om hem te doen ik upload hem wel nog eens wand ik heb maar verder gegaan in chelings-series

dus anders moet ik weer die allemaal overnieuw doen.hier is die gewoon op de link klikken onderaan op free drukken en dan die code invoeren die er staat om te kijken of je slegtzient bend of zo :duh: dan gaat die downloaden.

hallo alweer,

het is me gelukt met de blacklist 1 alleen daarna toen waren er problemen met me computer account dus niet met nfs maar gewoon mijn account dus toen moest ik die verwijderen en toen heb ik de savegame van me broer gepakt en die moet nu alles halen voor de blacklist 1 maar dat maakt niet ik vraag me nog steets af hoe ik de snelheid kan laten zien langs de auto's en hoe heet het in het nederlans is het dan:

instellingen->beeld-> en dan?

edit toen ik het weer las zag ik dat ik er 2 achter elkaar heb geplaatst......srry voor dubbelpost in het vervolg beter opletten :D

edit:hier een plaatje hoe ik mijn beeld wil hebben en graag in het nederlans zeggen wat ik moet veranderen wand ik heb hem in het nederlans >>plaatje<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...