NIELS_ Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Oke, thanks! maar kan ik dan geen nieuwe zones toevoegen? En hoe werkt dat met stoplichtzones? Bewerkt: 8 oktober 2006 door NIELS_ Reageren
maarte41 Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Je kan geen nieuwe zones toevoegen, maar er zijn er denk ik wel genoeg want het zijn de zones van een origineel level. Traffic Light zones heb ik zelf nog niet gebruikt, maar hier staan alle zones uitgelegd. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Oke, ik heb een begin van een level gemaakt, met restart zones, en een klein scriptje(max paynt, voertuig en een wapen) Ik heb het script vervangen door mijn eigen(en wil genoemd) en de map vervangen door mijn eigen(en wil.gmp genoemd)maar hij laad nog steeds de oude map(met mijn script!) Reageren
spkka Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 yo, heb ik ook gehad je moet je map opslaan als compressed file dat staat bij opslaan erbij.. dan zou het moeten werken denk ik succes en de zones gewoon die ouwe aanpasssen van de lege map in de zip. werkt hier goed en het zijn er vast wel genoeg ja stoplichten werken ook prima hier, kruising maken en je trafficlight zone er binnen in plaatsen ez spkka Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ik heb even een aantal topics samengevoegd (Blijf svp. in één topic in plaats van steeds een nieuw topic aan te maken voor hetzelfde onderwerp). Wanneer de editor vastloopt bij het aanmaken van een zone heb je last van een probleem dat meestal optreedt bij een nieuwer besturingssysteem (Bijvoorbeeld Windows XP). De enige manier om gebruik te maken van zones is dan door gebruik te maken van reeds bestaande zones. Hiervoor heb ik Map0 dan ook gemaakt. Gebruik hiervan is simpel: Je opent je eigen map en selecteert alles. Vervolgens druk je op Ctrl + C om alles te kopiëren. Nu open je Map0 en druk je op Ctrl + V om je eigen map in Map0 te plakken. Tenslotte sla je Map0 op onder je eigen naam, en kun je verder met het mappen van je eigen map. Je kunt dus geen extra zones aanmaken, maar je hebt meer dan 100 zones van map0 tot je beschikking. Deze zones kun je aanpassen door in Worldview een zone aan te klikken met de rechtermuisknop en op 'edit' te drukken. Ik heb het script vervangen door mijn eigen(en wil genoemd) en de map vervangen door mijn eigen(en wil.gmp genoemd)maar hij laad nog steeds de oude map(met mijn script!) Dat lijkt me een instellingsprobleem. Heb je alles van deze pagina juist opgevolgd? Ja ik wist dat de file alleen hier op het forum stond. Bedankt voor de link De Map0 Zonefix staat in de oude Mapping Tutorial inderdaad niet op een erg handige plek, maar hier wordt aan gewerkt. Reageren
Smeets Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Elke keer als ik een zone wil maken crasht de mapeditor. Edit> Zones> Add selection> crash Ik krijg een popup dat het programma niet meer correct werkt. Ik gebruik vista (legaal) HELP Reageren
maarte41 Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Dat is een van de bugs die de map editor heeft op Windows xp en vista. Er is maar één oplossing voor dit probleem en dat is een origineel level uit gta2 gebruiken en daar je wereld in maken. In dat origineel level zitten een heleboel zones. Die zones kan je dan aanpassen zodat ze op de juiste plaats op de map liggen. Hier kan je een leeg level met zones downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.