Die Hard Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Ik ben al een tijdje op zoek naar een echte goede 100% Savegame. Ik ben al een hele tijd naar een volledige 100% Savegame op zoek, maar bij alle Savegames voor versie 2 klik je op de laatste, en dan heb ik hem in me spel, maar is tie niet volledig uitgespeeld, want ze hebben helemaal niks gesprayd enzo, op websites waar ik naar zoek hebben ze alleen maar savegames voor V1, en ik zoek er 1tje voor V2, ik heb ook de zoekfunctie gebruikt maar niet gevonden. Pleace help me! Greets GTA GG Bewerkt: 5 oktober 2006 door GTA Ganggast Reageren
Bassiej Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 heey i heb een een Savegame 100% gheb geen cheats gebruikt en ook geen mods (misschien moet je het nummer van de samegame ff veranderen in 2 ofzo?) Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik heb er ook wel één die ik zelf gedaan heb. Dus dan ben je wel zeker dat ie helemaal is uitgespeeld. Veel plezier. edit: Deze is in het geval, mocht die van bassiej26 niet werken ofzo. Reageren
roburt Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 weet iemand hoe het komt dat als ik 1 van de 2 wil spelen ik een fout melding krijg. de standaard Windows melding of je de error wil opsturen of negeren ofzo. ik heb het bij ze alle 2. je ziet wel de laadbalk en die loopt helemaal tot het eind, dan zwart beeld en dan de melding. ik zet de file in GTA San Andreas User Files Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) weet iemand hoe het komt dat als ik 1 van de 2 wil spelen ik een fout melding krijg.de standaard Windows melding of je de error wil opsturen of negeren ofzo. ik heb het bij ze alle 2. je ziet wel de laadbalk en die loopt helemaal tot het eind, dan zwart beeld en dan de melding. ik zet de file in GTA San Andreas User Files Dan heb jij versie 1, deze beide savegames zijn voor versie 2 bestemd. Een 100% savegame voor GTA San Andreas versie 1 kan je hier downloaden. Voor elke savegame van de storyline te downloaden kan je op deze site kijken. Je moet zoals je al zei de savegames in de GTA San Andreas User Files zetten. Dus, het probleem zit zich dus in de verschillende versies. Bewerkt: 8 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.