Sehraoui Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) Wie heeft m al gezien ziet er wel cool uit maar je kan denk k geen hotdogs verkopen. Bewerkt: 5 november 2004 door Sehraoui Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 ja ik heb hem al op verschillende plekken gezien erstaat er ook 1 bij de dam @ LV daar verkoopt ie zijn hotdogs als het goed is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 kan je zelf ook hotdogs kopen dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 kan je zelf ook hotdogs kopen dan? ja kan wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 jethro of dwaine werkt daarin wanneer je die moet op halen in een missie en ik vindt die ook meestal in red county Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimp Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 die hotdogs zijn lekker net zoals bij gta vice city mister woopie!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Je kan in die hotdog wagen met de naam hotdog alleen je kan niet verkopen maar wel kopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Kan je dan ook verkopen want als ik R3 druk om submissie's te doen doet hij niks bij HotDog.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joewie Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Ik denk niet dat je zelf hot-dogs kunt verkopen, is misschien wel mogelijk na een bepaalde missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.