McKenny Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Zou iemand hier even de orginele img. van de Emperor neer kunnen zetten, want ik ben zo stom geweest daar geen back-up van te maken. Nu loopt de game vast omdat het een 2 persoons auto is(de mod) en het moet een 4 persoons auto zijn. bvd dank. btw, ik wist niet waar ik dit probleem moest plaatsen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Zou iemand hier even de orginele img. van de Emperor neer kunnen zetten, want ik ben zo stom geweest daar geen back-up van te maken. Nu loopt de game vast omdat het een 2 persoons auto is(de mod) en het moet een 4 persoons auto zijn. bvd dank. btw, ik wist niet waar ik dit probleem moest plaatsen. We hebben hier een mooi topic voor. Die is hier te vinden. Maar ik zal hem even voor je opzoeken . EDIT: Emperor.txd Emperor.dff Bewerkt: 5 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren
McKenny Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 oh i'm sorry, had die over het hoofd gezien denk ik, maar toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.