Baffie Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Ik heb GTA Advance al bijna uitgespeeld, de enige horde in de weg naar de 100% zijn nog 6 hidden package, maar ik zou absoluut niet weten waar ze moeten liggen. Weet iemand misschien een kaart waar ze allemaal op staan? Jammer dat je hier geen savegames kunt plaatsen ervoor... Reageren
Svenie Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Er is wel een trucje! Het enige probleem is, dit zal heel lang duren. Druk A, B en START op hetzelfde moment in, en je krijgt een menu waar je coördinaten kan zien staan. Als je de coördinaten wil, spreek me dan even aan op msn. (ik ben ze namelijk aan het noteren voor WikiGTA) Bewerkt: 5 oktober 2006 door Svenie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Baffie beetje speurwerk doet wonderen nietwaar? Ik hoop dat het een beetje klopt, want ik vind het helemaal niet op LC lijken. Mjah, hier is nog even de bron en hieronder de plaatjes/plattegronden met de stip van de locatie v/d hiddenpackage. Edit: de plaatjes zijn nu nogal klein, als je naar 'de bron' gaat dan zie je daar wel een grotere kaart. Als ik ze heirheen kopieer verkleind hij ze automatisch. Mjah, veel succes kerel! Bewerkt: 5 oktober 2006 door Ruurd31 Reageren
Svenie Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Baffie beetje speurwerk doet wonderen nietwaar? Ik hoop dat het een beetje klopt, want ik vind het helemaal niet op LC lijken. Mjah, hier is nog even de bron en hieronder de plaatjes/plattegronden met de stip van de locatie v/d hiddenpackage. Edit: de plaatjes zijn nu nogal klein, als je naar 'de bron' gaat dan zie je daar wel een grotere kaart. Als ik ze heirheen kopieer verkleind hij ze automatisch. Mjah, veel succes kerel! Dat is wel het Liberty City van GTA Advance Ruurd! Zoals je kan zien op WikiGTA. Maar je mist een kaartje, namelijk die van Stauton Island. En die is ook niet op de vernoemde site te vinden. Hopelijk heeft Baffie daar alle Hidden Packages al gevonden, anders weet hij me te contacteren. Maar ik en Lantyz zijn volop bezig met de hidden packages van GTA Advance voor Wiki. Dus dat komt nog wel goed! Reageren
Baffie Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Ik heb er momenteel 97 van de 100, ik heb ShoreSide Vale pas helemaal lopend geïnspecteerd, telkens van onder naar boven, daar er nog 1 mee gevonden, de andere drie moeten wel op de andere eilanden liggen. Nog even een vraagje, er staat op die site dat je 50 & 100 taxi fares moet doen, ik heb er gewoon 50 gedaan, en toen kreeg ik de Borgnine al, moet je er 100 doen voor nog een andere beloning? Reageren
Svenie Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Volgens mij is dat een foutje van de site! Ik denk dat je maar één beloning krijgt, en dat is de Borgine, bij 50 fares. Eerlijk gezegd, ben ik het niet zeker, omdat ik bij 50 fares gestopt ben. Maar normaal krijg je maar één beloning. Veel succes Baffie. Reageren
Baffie Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Ik vind die HP's nog altijd de ellende van elke GTA vanaf GTA3, je bent er gigantisch lang mee bezig, het móét voor de 100%, en je hebt er niks aan. Het pakken is niks moeilijks, en de beloningen zijn gigantisch groot. Het vinden is echter vaak onmogelijk zonder kaarten of game-managers. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Baffie beetje speurwerk doet wonderen nietwaar? Ik hoop dat het een beetje klopt, want ik vind het helemaal niet op LC lijken. Mjah, hier is nog even de bron en hieronder de plaatjes/plattegronden met de stip van de locatie v/d hiddenpackage. Edit: de plaatjes zijn nu nogal klein, als je naar 'de bron' gaat dan zie je daar wel een grotere kaart. Als ik ze heirheen kopieer verkleind hij ze automatisch. Mjah, veel succes kerel! er zijn tog 3 eilanden??? Reageren
Svenie Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ja, er zijn inderdaad 3 eilanden in Liberty City. Ze heten Portland, Stauton Island en Shoreside Vale. Voor meer info kan je hier even kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.