Lampje Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) </h2> <h2>Missie Beschrijving Ga naar het vliegveld en steel de Dodo die in de hangar staat. Vlieg naar de aankomende Shamal. Je moet achter het vliegtuig zien te raken en door de corona vliegen die achter het vliegtuig hangt. Er volgt een cutscene waar CJ een jump maakt naar het vliegtuig uit de Dodo. In het vliegtuig moet je de 4 inzittenden afknallen, verstop je als je moet herladen. Hierna moet je de piloot afmaken. Vlieg het vliegtuig naar de luchthaven en land op de landingsbaan. Wanneer je stilstaat, heb je de missie gehaald. Wie wilt graag deze missie voor mij doen ?, Graag wel meteen want ik wil verder spelen :$ Savegame: Bijlage Saven: Maakt niks uit, Ook al moet je een huis kopen (Ik cheat toch dus zat geld ) // Lampje Bewerkt: 5 oktober 2006 door Lampje
-Matthijs- Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Freefall - Mission Passed! Beloning: $15.000,- | Respect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 5 oktober 2006 door -Matthijs-
Lampje Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Dankjewel voor de snelle reactie + Uitvoering
Recommended Posts