NICKKKKK Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 hallo mensen ik heb een vraagje he,,, hoe kan ik self auto's maken met welk programma grdzz nick Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) hallo mensen ik heb een vraagje he,,,hoe kan ik self auto's maken met welk programma grdzz nick Gtagames.nl downloads hier heb je dat programma er vast wel tussen staan Succes Bewerkt: 5 oktober 2006 door gammie Reageren
NICKKKKK Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 ik kan um niet vinden en ik heb me geregistreerd maar k krijg maar geen mail trugg >>> Door Dizzee: Plaats je topics s.v.p eens in het juist forum, hier hoort dit niet. Moved<<< Reageren
Preddy Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Vragen hierover kun je beter stellen in het Textures & Modelling Help forum of in de andere GTA Modding Help Subforums. Ik kwam nog een tutorial tegen over auto's maken, misschien dat je er wat aan hebt: Klik En ik denk niet dat de programma's die je nodig hebt op gtagames.nl gratis te downloaden zijn. Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) hallo mensen ik heb een vraagje he,,,hoe kan ik self auto's maken met welk programma grdzz nick Nick, ik neem aan dat je helemaal nieuw bent met GTA modding. In dit geval is het onmogelijk om je uit te gaan leggen hoe je een auto maakt, omdat je niets van de GTA bestanden afweet. Elke modder begint met wat simpele huisjes. Dit zijn vaste objecten die slechts staan te staan. Al deze objecten moet je vormgeven in een 3d programma zoals 3dsmax (3500 euro), Gmax (gratis, bijna hetzelfde als 3dsmax) Zmodeler en Sketchup (geen aanrader). Hetzelfde geld voor auto's, deze moet je ook zelf gaan modelen in een 3d programma. Hiervoor is veel moddeling ervaring nodig. Als je hem dan ook nog werkend ingame wilt krijgen, moet je de GTA auto's ook nog eens goed bestuderen en volledig begrijpen. Als je het persé wilt weten kan ik het princiepe wel grotendeels uitleggen, maar alleen als je ervaring hebt met GTA modding Bewerkt: 6 oktober 2006 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.