Damos Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Wat vinden jullie van de sig ik ben er een poosje mee bezig geweest. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Zo zelfzeker van jezelf? achtergrond verdonkerd en tekst opgezet. Gouwe ouwe GOOGLE... Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Daar komt de aap uit de mouw!!!!!!! Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Tja, het lijkt inderdaad op elkaar, het is natuurlijk gewoon een Sig van een plaatje, maar er is wel wát aan gedaan hoor, kijk gewoon maar even naar het verschil: Origineel Bewerkt Ten eerste is er volgens mij wat aan de lichtinval gedaan, want op één punt valt het licht in de Sig, wat hier wel een grappig effectje geeft. Verder is er niet heel erg veel meer aan gedaan volgens mij, misschien nog wat contrast en brightness veranderd, maar niet zoveel meer, dus er is wel wat aan gedaan, maar niet ontiegelijk veel, tenminste, zo lijkt het. De tekst vind ik nog wel een minpuntje, dat rood komt verder nergens in de Sig voor, en steekt erg af ten opzichte van de rest van de Sig, niet zo heel mooi dus. Als ik een cijfer geef voor deze, is dat een kleine 7, volg nog wat Tutorials om meer op te steken, zodat je meer effecten gaat kennen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.