DaddyPimp Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Onderwerp: HipHop Soort: Zelf weten Grootte: Zelf weten Animatie: Nee Premade: Liever niet Tijd van inlevering: Ik wacht wel.. Mijn design komt na die van jouw, a.u.b. geen Pro's zoals Levi.. (Heb geen zin om nog een keer ingemaakt te worden ) >>> Door .Levi.: Sorry.. ik stop wel met battle-en. :$ <<< Veel succes alvast Bewerkt: 8 oktober 2006 door RonaldVC
Lord of War Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Ik wil wel eens een battle doen. Ik ga direct aan de sig werken.
DaddyPimp Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Okey Low, veel succes alvast! Ben ookal aan mijn design bezig..
Lord of War Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Hier is mijn inzending: Veel succes, DP! Bewerkt: 6 oktober 2006 door Lord of War
DaddyPimp Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Lord of War: DaddyPimp: Veel succes Low! (Stemmen kan vanaf morgen pas, Lord of War's andere battle is nog bezig) >>> Door RonaldVC: Gelieve geen afkortingen te gebruiken voor namen in battles, dit om verwarringen te voorkomen. Gewoon even de volledige naam typen. <<< Ik zal er voortaan aan denken, RVC Bewerkt: 8 oktober 2006 door DaddyPimp
vice Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 ik vind die van daddypimp wel mooi >>> Door RonaldVC: En waarom? Geef in het vervolg even aan wat je nou zo mooi vindt aan een design en waarom je dus stemt erop. Een post als deze wordt door ons gezien als spam, en het is niet zo leuk voor de deelnemers, omdat ze niet weten waarom je op het betreffende design stemt.<<<
Gtaboy107 Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Jongens jongens, wat maken jullie het mij moeilijk. Ik zou maar beginnen met de argumenten over jullie beiden mannen! Lord Of War: Leuke sig, goed gemaakt, goede render. Ik zie dat je er plezier aan gehad hebt. De vlekken heb je ook mooi uitgemaakt. Vooral bij zijn mond, want dan lijkt het net of hij een peukje naar binnen heeft gerookt. Dat maakt het ook een leuk maar ook een mooi effect. De achtergrond heb je ook nog mooi gemaakt. Daar krijg je ook een compliment voor! DaddyPimp: Nou maar met jou DP. Je hebt hem mooi gemaakt. Leuk dat je Yong Buck neemt, ik heb deze sig wel eens eerder gezien als ik het goed heb. Je hebt het net zo gemaakt of hij echt op jou wil schieten. De naam en die van jou zijn iets minder dan ik gehoopt had. Je hebt de kleuren ook nog eens goed gemengd, en je hebt de render ook mooi gemaakt. Ik heb echt moeten twijfelen, maar mijn stem gaat naar: DaddyPimp Nog veel success mannen! Bewerkt: 8 oktober 2006 door gtaboy107
M4X Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Allebei erg mooie sig's, ziet er goed uit Erg mooie effecten bij allebei de sig's maar ik vind die van Daadypimp net ff ietsje mooier. ik stem dus op Daddypimp
.Levi. Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Vote - Lord of War Lord of War: Erg mooie signature, het is misschien wel zwart/wit maar Sean Paul staat er zo goed op. Op zijn huid zie je wat lichteffect (beetje zweet/warmte) wat er mooi uitziet bij een afbeelding dat zwart/wit is. Dat je het splattereffect een witte stroke hebt gegeven is ook erg leuk gedaan. C4d is er ook ingevoegd (op een goede plek) ziet er ook goed uit. Het enige minpuntje is de tekst. Het is veel te klein en het font past totaal niet bij de signature zelf. De tekst mag wel wat ruiger (andere style in ieder geval) en groter. DaddyPimp: Ik heb niet op jou gestemd omdat ik de signature wat eentonig vind qua effects. Ze zijn wel goed gebruikt, alleen ik had liever iets anders gezien. De tekst Young Buck is er erg leuk met de effecten mee ingeblend. Beide nog heel veel succes met de battle en mag de mooist gemaakte signature winnen.
Clowntje_93 Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Ik: Lord o' War Waarom????? Check de post hierboven ff, dan weet je het! Ik ben het helemaal met die gozer eens
RobertSA Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 DaddyPimp Waarom? Kijk, ik vind Sean Paul wel veel leuker als Young Buck, maar die van LoW vind ik maar saai qua kleuren...Maar de sig is wel heel mooi hoor! KUTGW. Maar die van DDP is toch iets vrolijker, en duidelijker.
deagle Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Mijn stem gaat naar ; DaddyPimp. Zijn signature vind ik beter geslaagd dan die van lord of war. De achtergrond vind ik mooier en smudgen zie ik graag . Maar toch ook weeral een mooie sig bij Low. Maarja er kan maar op 1 iemand gestemd worden ... in dit geval is dit DP.
demontventoux Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Stem: Lord of War Lord of the War's personage lijkt veel echter in de sig. Hij komt beter "tot leven". Zelfs en klein beetje "blinkende dinges " op z'n gezicht, zweet lijkt het. Echt knap. Dat ie zwart-wit is zorgt zeker niet voor een nadeel, integendeel. Ook de spatten zijn mooi toegevoegd. De tekst is mooi, klein genoeg, mooi lettertype, maar ik had hem liever niet zo in het midden gezien. Hij "stoort" een beetje. Maar zeker een prachtige sig! Daddypimp's sig is ook zeker niet slecht, het personage springt er mooi uit, maar hij lijkt niet levendig genoeg...Dat was waarschijnlijk wel de bedoeling, maar toch.. De tekst is veel groet dan bij Lord of War maar hier past dat goed bij, ook het lettertype is goed geslaagd. Allebei een zeer mooie sig, maar m'n voorkeur gaat uiteindelijk toch naar Lord Of War.
.Levi. Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Winnaar DaddyPimp +1 punt voor jou! Verliezer Lord of War, volgende keer beter kerel. Closed en rank updated.
Recommended Posts