gta gamer13 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Heb je hem al in game dan?? Goed nieuws man!
RRPhantom Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Zeer mooi man! Echt vet!!!Ik heb er geen woorden voor! ECHT hééééééééé'l mooi! Meer kan ik niet zeggen.
ShinSven Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 hij wordt echt steeds mooier en mooier! Hoop dat die voorkap lukt! Succes en K.U.T.G.W.
Dr1fter Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 heb weer verder gewert aan kleine details uitlaat en remmenklauw details enzo. laters
k-g Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 langer kan ik niet w8en :eten: hij is echt super :tu:
jessinho Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Eey, zeker grof ik wacht al de hele tijd mee tot die klaar is drifter ga je nog die toyota uitvoering doen ?? maar het zo ook grof zijn als je een blauw zwarte zoals deze : doet en een zwart met wit ofzow: net zoals je ze in het echt ziet maar alsjeblieft niet op de zijkant malossi net zoals bij die runner en een kenteken ofzow die zo zit je zou ook aan de onderkant van het achterzadel als je een stoppy doet drifter kunne zette ofzow.... maar als die klaar is waar kan k hm dan downloaden ?? peace.... latur trouwens hb je miss een eigen site voor al je mods Bewerkt: 22 juni 2007 door jessinho
niely007 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 lol ik ben hier denk ik 2 maande niet meer geweest toen was je net begonnen denk ik ik geef 1 tip goedbezig maar doe voooort !
024.Loco Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Eey,zeker grof ik wacht al de hele tijd mee tot die klaar is drifter ga je nog die toyota uitvoering doen ?? maar het zo ook grof zijn als je een blauw zwarte doet en een zwart met wit ofzow net zoals je ze in het echt ziet en niet te vergeten een nederlands kenteken hea zodat die duisters niet met de eer kunnen strijken je zou ook aan de onderkant van het achterzadel als je een stoppy doet drifter kunne zette ofzow.... maar als die klaar is waar kan k hm dan downloaden ?? peace.... latur je moet er juist geen kenteken op doen, das niet vet, en ik zou em gewoon zo laten, geen dingen enzo er op zetten van namen ofzo (alleen merken, yasuni, stage 6 enz.)
Dr1fter Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Ik probeer nog wel paar skins te maken. dat was ik zoiezo wel van plan. ik zie wel wat ik er van maak voor de rest gaat dabeast hem converteren naar gta sa (thx man ) de model zelf is gewoon bijna af, allen jammer genoeg heb ik de voorkap vaak geprobeert. ik kan het wel verder opnieuw kunnen blijven proberen maarja dan blijft er weer veel tijd in steken. dus daar moet ik nog wel even over nadenken. @ iedereen, bedankt voor jullie ideeen, tips en interesse! Ps. door verveling even wat renders gemaakt in zmodeller Bewerkt: 23 juni 2007 door Dr1fter
Da Phoenix Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 ìK KAN nog steeds niet wachten. Hoeveel poly's heeft ie nu?
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Zie er erg sweet uit! Ik kan niet wachten totdat ie online staat! Vriendelijke groet stijn
Dr1fter Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 @ Da Phoenix nu ongeveer alles gedetached enzo rond de 12k
Mythbuster Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Damn man, jij pwnt echt. Alleen een dingetje.. "Renders in Zmodeller"? WTF?.. Uitleg please Ik werk ook met Zmod, maar ik kan toch echt nergens iets vinden over renders
jessinho Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 waar kan k je voertuigen downloaden ?? oja over die voorkap zou je niet gwoon een soort gelijke kap kunnen maken ofzow die niet orgineel is ? maar zo is die ook mooi groetjes jesse
Recommended Posts