Jump to content

Yamaha Aerox Project


Dr1fter

Recommended Posts

Hij is echt nice !! :tu: als je nu de voorkap afwerkt en hem dan in de game krijgt zo leuk zijn ^^ ^_^ maar als je dat lukt zou ik er voor zorgen dat hij wel normaaal op zen zadel zit en zijn handen aan het stuur, dan zou het echt een BEAST zijn !! xD :eten::D

er word toch ook nog aan gewerkt, doe eens rustig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 444
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr1fter

    55

  • Sander123

    23

  • Galiorix

    19

  • SpeeddeviL93

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Joh , ze zijn allemaal super entosjast *schaamt zich een beetje voor de spelling :7 * Volgens mij melden echt super veel mensen zich aan om een reactie achter te laten voor die Aerox , dat is opzich wel grappig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe maak je zo'n mod voor GTA SA ik wil dat ook leren :Y

Vette Aerox maar komt er een standaard stuur op of race stuur?

maakt eigenlijk niet uit hij is al vet!!! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit wil leren dan kan je het beste tutorials van de Master Tutorial List gaan uitproberen. Ik waarschuw je alvast; iets als dit is héél moeilijk en je leert het niet zomaar in een dag , een week of zelfs een maand.Hier is een link naar de Master Tutorial List:

Klik! Ook is het handig om dit even door te kijken:

Klik!

Greetz en succces!

Link to comment
Delen op andere websites

Aaah ik heb een Yamaha Aerox gevonden!!

Ik had een jaar geleden ook al zitten zoeken op een Aerox, maar toen hadden ze alleen maar een stomme Runner en een NRG. En die Runner wilde ook nooit werken helaas.

Ik wens je nog veel succes met je project en ik zal deze zeker blijven volgen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst welkom op het forum ^_^

We vinden het fijn als je neit gelijk 2 posts achter elkaar doet , daar word alles een beetje onoverzichtelijk door.

Maar ik denk zelf dat Dr1fter nog geen idee heeft wanneer hij af is , heb gedult hij zal heus wel komen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...