Dr1fter Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Werk je hier nog aan? jah, Ik had het de laaste tijd zelf beetje druk met eigen scooter, kapotte uitlaat en kortsluiting voorlicht Ik ben weer stukje verder gegaan
Lustah Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Werk je hier nog aan? jah, Ik had het de laaste tijd zelf beetje druk met eigen scooter, kapotte uitlaat en kortsluiting voorlicht Ik ben weer stukje verder gegaan Ziet er mooi uit, wanneer denk je dat je er klaar mee bent
Achille Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) Geen SR velgen? Edit: vind de verhoudingen kwa wiel en body niet zo kloppen mrjah hoop dat je er wat aan doet Bewerkt: 5 november 2006 door Achille
Dr1fter Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 ik hoop zo snel mogelijk, ben nu vooral met het blok zelf bezig. @ Achille: je had gelijk de verhouding was niet echt goed, maarja is gefixd wil volgende keer pics posten Ook ind ikz elf ook sr velgen mooier op een aerox maarja ik zal zien wat ik er van maak
Lustah Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 maar als je drmee klaar bent hou je em dan voor jezelf kof zet je em downloadbaar<< niet op taalgebruik letten
Puma Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 In het begin, toen ik nog niet wist wat het was, dacht ik dat je een paar schoenen ging maken .... Het zwarte zitgedeelte zag ik dan voor de zool etc.... Maar het ziet er steeds beter uit!!! Als de hele scooter (zeg ik het goed of is het booster...?) zo eruit komt te zien, als je 'm met goede en mooie textures en reflecties ingame krijgt, kan dit echt een hele gave mod worden...
MrKooKie Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Komen er ook koelslangen op het koeldekseltje?
Dr1fter Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Komen er ook koelslangen op het koeldekseltje? Het komt er allemaal nog Ik zit nu allen even vat bij de voorkap en binnenkappen.
Achille Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Kan je deze ook voor de Pizza boy kunnen converteren als hij af is..? Want er zijn vast wel mensen (zoals ik) die als faggio al een andere scooter heb staan (BWS Booster) dus zou je dat voor me willen doen? Mvg Achille
Dr1fter Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 hey, ben weer stukie verder gegaan. zmod 2 screens zmod 1 screens zit detached op 7950 faces
Dj-GTA Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 het begint beter en beter uit zien KUTGW
xgaming Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Ziet er erg goed uit! Hij is gelukkig bijna klaar (denk ik). KUTGW
Tommy 1986 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) I Love it i am the happy owner off one... You got ICQ oder email?? My icq is 212-146-954 and Email .... (ask per PN ) i Like to hear from you i woud be beta tester too sorry for my english i am german Here pic off mine (is still in work it becomes a new paint an exsaut system ) if you need Pic´s or Info kust Ask me Bewerkt: 8 december 2006 door Tommy 1986
Mutthy Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 w00t, ziet er netjes uit!! Wanneer istie klaar?
ChzN. Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Egt bruut gedaan en hij word mooi ook Maar ik hoop dat dit eindelijk is een realistisch model word want bij de meeste scooters houd cj het stuut geen eens vast, vind dat dus minder mooi En de wielen gaan meestal de grond in als je een wheelie maakt Maja Kutgw! Grtz ChzN.
Recommended Posts