ciNcinani. Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 wanneer is hij nou af ? kijk erg uit naar deze mod :o!!!
Roger_Pro Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 dacht dat die nog geconvert werd zodat we hem in de game konde gebruike.. hoop dat hij snel uit is kijk zo uit hiernaar.. roger
.:TOM:. Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Nu je het zegt Je hebt toch niet al dat werk voor niks gedaan.. Er zijn nu al 3 maanden gepasseerd.. Tom
Galiorix Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Nu je het zegt Je hebt toch niet al dat werk voor niks gedaan.. Er zijn nu al 3 maanden gepasseerd..Tom Het project zelf is zelfs van Oktober 2006 Ik zou hem ook wel kunnen converteren Greetz
jessinho Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 dan kan je dat tog vrage als die dan sneller uitkom als jij hm converteerd
GTA_XP Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 dan kan je dat tog vrage als die dan sneller uitkom als jij hm converteerd Ja zeker, maar dat heeft weinig nut Aangezien ik m een paar weken geleden heb gepmt
furio Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 dan kan je dat tog vrage als die dan sneller uitkom als jij hm converteerd Ja zeker, maar dat heeft weinig nut Aangezien ik m een paar weken geleden heb gepmt lol is er enig teken van progressie dan :S?
GTA_XP Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 dan kan je dat tog vrage als die dan sneller uitkom als jij hm converteerd Ja zeker, maar dat heeft weinig nut Aangezien ik m een paar weken geleden heb gepmt lol is er enig teken van progressie dan :S? Nee
ShinSven Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Dit is nou jammer... Hijs toch niet dood ofzo?
Sander123 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Dit is nou jammer... Hijs toch niet dood ofzo? Dan is al het w8ten voor niets
furio Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Dit is nou jammer... Hijs toch niet dood ofzo? Dan is al het w8ten voor niets Ik hoop/denk dat ie Niet dood is, maar het is wel raar die stilte opeens :O kan iemand bevestigen dat er iemand is om het model te converten naar het spel :S?
ShinSven Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Dit is nou jammer... Hijs toch niet dood ofzo? Dan is al het w8ten voor niets Ik hoop/denk dat ie Niet dood is, maar het is wel raar die stilte opeens :O kan iemand bevestigen dat er iemand is om het model te converten naar het spel :S? Er is wel iemand om dat te doen, maar hij reageert niet meer..
gta-pilot Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 hij is waarschijnlijk dood want drifter is er al een tijdje niet geweest
Galiorix Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 hij is waarschijnlijk dood want drifter is er al een tijdje niet geweest Het heeft wel eens vaker voorgekomen dat Dr1fter lang niet online is geweest, laten we hopen dat dit weer zo'n gevalletje is en dat hij gauw weer een update post Greetz
Wazuup Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Reageren op de screens die nu beschikbaar zijn, of gewoon wachten totdat Dr1fter weer van zich laat horen. Reacties als ''Is dit dood?'' etc zijn niet gewenst. Bvd.
Recommended Posts