Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 444
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr1fter

55

• Sander123

23

• Galiorix

19

• SpeeddeviL93

19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
NOu ik vind het een domme project :duh: .

Mijn mening. :7

:tu: Leuk

Echt fijn dat wij dat ook weten nu.

Zucht, wat een inhoud heb je daar.

Ga je tijd nuttig besteden ofzo.

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:
NOu ik vind het een domme project :duh: .

Mijn mening. :7

:tu: Leuk

Echt fijn dat wij dat ook weten nu.

Zucht, wat een inhoud heb je daar.

Ga je tijd nuttig besteden ofzo.

Nou, het is mijn mening en ik mag zeggen wat ik zeg :7

En met dat laatste, ga jij mar die bleekmiddel bij mijn wc gebruike :7 , wat doe je op deze forum, je hoort bij mijn huis mijn hulpje te zijn dus!

:7

En met dat laatste, ga jij mar die bleekmiddel bij mijn wc gebruike :7 , wat doe je op deze forum, je hoort bij mijn huis mijn hulpje te zijn dus!

:D Haha

Nja ga hier niet op in, beetje heeeeeeeeel ver onder mijn niveau.

Ik gok dat je ongeveer 12 bent en net je pubertijd ingaat.

[EDIT]

En toen keek ik op je profiel en raad eens hoe oud je was.

12 jaar.

*valt van zijn stoel van het lachen*

Kleuter

@die reactie hier onder.

Typisch gedrag van een 12 jarige.

Ga er geen post aan vuil maken.

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

[EDIT]

12 jaar.

Kleuter

Ik een kleuter, had je je moeder nog niet gezien ^_^ .

Geplaatst:

[EDIT]

12 jaar.

Kleuter

Ik een kleuter, had je je moeder nog niet gezien ^_^ .

Chill mensen, respecteer elkaars mening en ga elkaar niet afzeiken. Ooja, als er iemand hier een bleekmiddel is dan ben ik het wel 0_0

Geplaatst:

Nu is het klaar met offtopic geleuter. Karamanci, leuk als je je mening wilt geven, ook als die negatief is, maar een reden waarom je het zo'n dom project vind zou wel fijn zijn, al zal je die waarschijnlijk niet hebben.

Geplaatst:
Nu is het klaar met offtopic geleuter. Karamanci, leuk als je je mening wilt geven, ook als die negatief is, maar een reden waarom je het zo'n dom project vind zou wel fijn zijn, al zal je die waarschijnlijk niet hebben.

Waarom? Omdat ik niet zit te w8en op een motor, en er zijn al veel motor mods die je kan downloade :cya: .

Kijk maar effe of ww www.gtagarage.com :D .

:cya:

Geplaatst:

ik vind het jammer dat het zo lang duurt.. ik kijk al heel lang uit naar deze mod.. ik denk dat deze mod niet voor 2008 uitkomt hoewel ik dat wel erg had gehoopt... in ieder geval succes er meej verder als het nog ooit uitkomt... ik check dit forum wel af en toe of ie al gereleased is.. :N:N:N

ltrz.

roger

Geplaatst:

Waarom? Omdat ik niet zit te w8en op een motor, en er zijn al veel motor mods die je kan downloade :cya: .

Kijk maar effe of ww www.gtagarage.com :D .

:cya:

Het is een scooter. ^_^

Geplaatst:

persoonlijk vind ik dit een leuk idee, en ik denk dat deze qua kwaliteit en details boven alle anderen uit zal steken. hoeveel tijd is er inmiddels al in deze ingestoken?

en karamanci, mij maakt het niet uit als je je mening geeft, maar om nou met anderen hier over te gaan ruzien...?

en wat de mod betreft, ik vind t heel erg jammer dat ik gta SA alleen voor de ps2 heb. anders had ik deez zeker weten gedownload als ie uit kwam. :tu:

@ karamanci: **** mafkees.

pc had virus, ik had die bestanden op cd gefikt, en pc geformateerd, nu moety ik weer op zoek naar die cd met de bestanden

Bewerkt: door Wazuup
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...