Dr1fter Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 thx allemaal, Ik ben vandaag weer even verder gaan beunen. ben besig met achterveer. (Ook voor de Duitse volger van deze topic) I continuet the aerox. doing the rearsupsention right now. it goes al fine Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Babi Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Netjes.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr1fter Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 thx, ben weer even stukje verder gegaan. stukje aan voorkant en veer done, even alles gedetached en soort van special paitn effect en chrome efect erover heen gehaald resultaat: Ik zit nu op de 7866 faces Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy 1986 Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 OMG i cant wait ist Amazing Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr1fter Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 OMG i cant wait ist Amazing Thx did a smal update, looks wat better Nederlands: stukje verder gegaan ziet er netter uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Babi Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2006 Kan je ook een screenshot maken van het geheel tot nu toe? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr1fter Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Kan je ook een screenshot maken van het geheel tot nu toe? Hier 2 screens van het geheel tot nu toe greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
slurfie Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Kan je ook een screenshot maken van het geheel tot nu toe? Hier 2 screens van het geheel tot nu toe greetz Nice Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Babi Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Kan je ook een screenshot maken van het geheel tot nu toe? Hier 2 screens van het geheel tot nu toe greetz Nice Idd.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 alleen nog t stuur echt hééééél goed werk kerel KUTGW Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy 1986 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 AMAZING Keep up the Hardcore word Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bright Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 nice man. ga zo door ik wil zeker deze hebben:P Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr1fter Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 thx allemaal Ik heb weer tijd gemakt en ben weer stukie verder gegaan. Heb nu stuk van binnenkakpen gemaakt en vlakke underseat zonder lamp (is nie nodig) Ook heb ik de achterkant van de velgen dichtgemaakt, is nog niet gedetached maar hier het resultaat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Hier een idee voor jou, een kleine moeite maar zorgt wel voor meer speelplezier want een vriend van mij heeft een mooie Aerox met deze Achterlampen: En de onderkap is rond hol ook mooi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffrey_st33low Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 deze mod is zeker geyl alleen m'n cdtje van GTA SA doet het niet meer ben hem nu maar aan het downloaden moet nog 20% Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts