tom_brink8271 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Heey hij ziet er echt super uit! Heb je al een datum waarop je hem gaat releasen? want ik zit er al lang op te wachten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
024.Loco Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Ja ik hoop ook snel dat die uit komt... deze is ****************************************** vet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr1fter Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 thx allemaal , Ik ben weer even verder gegaan met wat dingen zolas nieuwe frame, voorvork en nog wat kleine details. Als de voorkappen me erg veel tegenzitten met het modelen ervan release ik wel eesrt gewoon een nette frameracer. en daarna de voledige versie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
024.Loco Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 scooter zonder kappe lijkt me ook vet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darkpr0 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 scooter zonder kappe lijkt me ook vet Ja dat heet een frameracer Maar als je dat zou maken dan verwacht ik wel meer details in het blok zoals koelslangen, mooiere carb/cil enz. En ik neem aan dat er ook een racestuurtje op komt ? En ik denk dat je voor de voorkant beter eerst de binnenkuip kunt moddeleren en daarna de voorkant Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 deze word echt vet kan niet wachte totdat hij uitkomt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
024.Loco Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 hoever is die al Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goodsoldier Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2007 hoever is die al Ja ik ben ook wel benieuwd want hij is VET!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goodsoldier Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 hey als je zo ver bent heb ik nog wel een gaaf ideetje de rossi race replica die jullie allemaal wel kennen en anders ga dan hier heen yamaha aerox rossi zal wel gaaf zijn dat je die als special paint kon doen bij een garage en hij is vet!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 ik vind het best wel een mooi model ook al vind ik scooters zo maar ik ga hem zeker niet downloaden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-fan4live Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 Ja ik wacht ook al lang op deze word echt vet! Ga zo door, sgiet ie al op? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 Hij heeft al meer dan 2 weken niks gepost. misschien is hij er mee gestopt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bright Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2007 nee joh dat deed hij eerst ook maar hij is ook bezich met een auto enz. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lustah Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Ziet er goed uit Komt ie ook in andere kleuren dan alleen toyota?? grtz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destructor Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 effe ter informatie. de gilera runner is niet de enige scooter die is uitgebracht, er is ook een Behoorlijk vette NRG te downloaden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts