rogierduh Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Cker mooi scootertje kan niet wachten tot ie klaar si ziet er goed!
FerryN Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Ziet er goed uit! ga zo door, veel suc6
Lustah Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Al enig idee wanneer die af zou kunnen zijn?? Grtz Lustah
FerryN Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 miss een klein tipje, als je de remlichtdummy onder de scooter plaats, dat je neon krijgt lijkt me best vet
kees1991 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 dan heb je aleen maar neon als je aan het remen bent hoor.
gta-pilot Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 dan heb je aleen maar neon als je aan het remen bent hoor. en dat maak wat uit?
Lustah Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 misschien dat jullie hem eerst even de scooter zelf laten maken en later er zelf allemaal details opzetten/laten opzettten. :$
FerryN Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 dan heb je aleen maar neon als je aan het remen bent hoor. nou, der is een mod zodat je zelf kan kiezen wanneer je lichten aan hebt staan, en trouwens, wat dacht je van s' avonds meestal zie je dat ze dan de neon aan zetten en dan valt het ten minste op maar vind het zelf een leuk idee miss ook leuk als dr1fter dat zou doen. greetz feki122
Lustah Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Je bent er nog wel mee bezig??
losroyos Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 hoop het want die moet ik hebben
rogierduh Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik vind wel dat je er die normale of Lexus lichten in moet doen want dat is wel het mooiste Maar ga zo door ziet er goed uit dan heb je aleen maar neon als je aan het remen bent hoor. nou, der is een mod zodat je zelf kan kiezen wanneer je lichten aan hebt staan, en trouwens, wat dacht je van s' avonds meestal zie je dat ze dan de neon aan zetten en dan valt het ten minste op maar vind het zelf een leuk idee miss ook leuk als dr1fter dat zou doen. greetz feki122 Nou dan mag je me wel even zeggen waar k die mod vinden kan misschien dat jullie hem eerst even de scooter zelf laten maken en later er zelf allemaal details opzetten/laten opzettten. :$ Helemaal mee enns;)
Dr1fter Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 hey, Ik ben er nog steeds me bezig alleen zit nu even vast op een punt: de voorkap. dus ik blijf proberen dat zo perfect mogelijk te krijgen want het blijft toch het lastigste deel laters
goodsoldier Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 he kun je meschien wat plaatjes neer zetten van de voorkap lijkt me vet
[46]TheD0ct0r[46] Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 hey,Ik ben er nog steeds me bezig alleen zit nu even vast op een punt: de voorkap. dus ik blijf proberen dat zo perfect mogelijk te krijgen want het blijft toch het lastigste deel laters de voorkap van een rox is idd wat hard om te modellere volges mij. Heb je goeie plaatjes van de kap...anders zet je je comp naast de scooter of andersom
Recommended Posts