Black Force Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 ziet er heel goed uit drifter! hopelijk is ie snel af en komt ie in GTA SA te staan!! Black Force
Reber Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Zekers mooi ding! kzocht al een scooter voor SA en heb al runner maar deze is wel mooi ik hoop dat hij binnenkort klaar is dan kan ik door SA cruisen met deze aerox 8) nog 1 dingetje : achterwiel is klein beetje te veel naar achteren maar voor de rest heel mooi
twan2 Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Zekers mooi ding!nog 1 dingetje : achterwiel is klein beetje te veel naar achteren maar voor de rest heel mooi zoiets noem je een verlengd subframe
ShinSven Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 daamn! die is echt super nice gemaakt! Ben je er nog mee bezig want zie dat je al een tijde niks meer gepost hebt Hoop dat je hem afmaakt want hijst echt super! Kaniet wachten! K.U.T.G.W.
Dr1fter Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 kleine update na lange tijd, had het druk met werk. mis allen voorkap nog gok ik Ik fix van de week even de faces enzo dan maak ik wel betere screens
FIRE1BULL Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ziet er goed uit man!!! Echt mooi staaltje modelwerk!!! Als hij af is wil ik hem wel op men site te download zetten ok?
Dr1fter Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 @ FIRE1BULL geen probleem man, moet eerst dat ding in game zien te krijgen was even aant nadenken wat ik nog specials ik ermee kom, ik d8 aan carbonnen kappen, dus dat werk ik later wel uit
k-g Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 carbonnen kappen dat noem ik dus echt in een woord VET echt cool
Tommy 1986 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Boah your rOx is so damm hot! if you need a beta tester just ask and i wanna tell you now i got a 70ccm Stage 6 Sport Pro Max Portet in mein scoot GREEZ fron germany
ThunderDuck Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Boah your rOx is so damm hot!if you need a beta tester just ask and i wanna tell you now i got a 70ccm Stage 6 Sport Pro Max Portet in mein scoot GREEZ fron germany This is a Dutch forum, not an English forum. Maar ontopic: Wat mij betreft hoeft er geen voorkap op. Ik vind dit wel genoeg. Klein puntje: Bij de wielen en remschijven zit er geen texture op (of lijkt dit maar zo?). Bewerkt: 3 juni 2007 door ThunderDuck
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Boah your rOx is so damm hot!if you need a beta tester just ask and i wanna tell you now i got a 70ccm Stage 6 Sport Pro Max Portet in mein scoot GREEZ fron germany It's nice to see that people from other countries also tune their scooters. So far i've only seen tuned scooter from the netherlands. On topic, hij is echt vet. Zitten er nog bestaande onderdelen op of is alles verzonnen? (Daarmee bedoel ik bijv. of je een yasuni R nagemaakt hebt ofzo, of gewoon de basis vorm gebruikt heb van een terugloper.) Keep it up!
ShinSven Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 daaamn hijs mooi van mij hoef die voorkap ook nie perse.. (wel afmakn natuurlijk maar eerst ff in game krijgen)
Dr1fter Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) hey, ik heb vandaag weer even paar uur doorgewerkt aan paar details en het detachten van de kappen enz. ik moet nu allen nog maken: - remklauwen - koelvloeistofresevior - en voorkap als het me lukt Het totaal is nu op ~ 10500 faces Ik schat het nu op ongeveer 98% klaar - Screens - Wire voor de mensen die het intereseerd @ Tommy 1986 Damn thats nice, great cilinder Bewerkt: 9 juni 2007 door Dr1fter
Recommended Posts