Jump to content

drive skill

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik heb een vraag hoe gaat je drive skill het snelst omhoog??

ja okej door te rijden maar is er geen manier tijdens het rijden waardoor het extra snel gaat??

alvast bedankt

Geplaatst:

Ja, er is wel een manier. :Y Je kunt de Driving School uitspelen. Na elke challenge die je daar behaalt, krijg je driving skill bij. Ik weet niet of je al bij de Driving School bent, daarom hier een beetje informatie:

De Driving School bevind zich in de wijk Doherty, San Fierro. Je kunt naar deze school, nadat je de missie Deconstruction hebt gedaan. Deze school zorgt voor een enorme verhoging van je Driving Skill. Na het halen van deze school en de San Fierro missies zijn de Race Tournaments beschikbaar. De Driving School bestaat uit 12 challenges, hoe beter je presteert, hoe meer skill je verdient.

Voor meer informatie, klik hier: Klik.

Als je nog niet in San Fierro bent, kun je helaas nog geen gebruik maken van de Driving School. :N

Dus dan zou ik als tip geven: Ga gewoon héél veel rijden. Vooral over de snelwegen, en zo hard mogelijk. Niet zo'n klein weggetje waar je de hele tijd af moet remmen.

Succes. :)

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

okej bedankt ik moest juist drive skil hebben voor de missie farwel my love

ik ga wel heel veel en hard rijden op de snelweg :)

ps helpt het ook als je goed tussen de lijnen rijd en niet veel bots of helpt dat niet voor sneller ene hogere driveskill?

toch bedankt

Bewerkt: door alwin92
ps helpt het ook als je goed tussen de lijnen rijd en niet veel bots of helpt dat niet voor sneller ene hogere driveskill?

Nee, de code in de bestande van GTA letten gewoon op de tijd die gereden wordt. Als je botst kan het zijn dat je stil komt te staan, maar meer ook niet.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Je kunt ook wat op de snelwegen rijden, dan gaat je drive skills ook erg goed omhoog. Rijdt gewoon zo 'mooi' mogelijk. Soms ga ik ook wat rondcrossen in de bergen met een Monster. maar op die manier gaat je drive skills niet zo snel omhoog, maar 't is funny. :*D

Geplaatst:

ik rij altijd een rondje san andreas en tijdens het rondje stijgt de skill min. 1 keer + je ziet wat van sa

Je kunt ook de code:"minder verkeer in de straten" gebruiken en dan met een snelle wagen op de autosnelweg sheezen!!! als je geen codes hebt is dat natuurlijk wel een probleempje..... :bonk:

Let wel op; als je teveel botst gaat het langzamer... het is de tijd die telt

Bewerkt: door Mastertuner
Geplaatst:

naja, ik denk dat je het best de driving school een paar keer kunt doen, als dat niet helpt gewoon over de snelweg gaan racen met een sportwagen, cheetah ofzo :D

Geplaatst:

Ik heb ook nog een tip: Je scheurt zo hard mogelijk, met een snelle auto, over een recht stuk weg en op een bepaald moment druk je de handrem in en race je weer zo snel mogelijk in de andere richting.

Anders kun je proberen om wat Driving School oefeningen te doen buiten de school.(Kijk op Wikigta voor de oefeningen) Zoiets als op je zijkant zolang mogelijk stabiel blijven. (neem bv. een jump met alleen de linkerwielen van de auto => je komt op je zijkant terecht)

Geplaatst:

alleen maar recht uit rijden helpt na een tijd geen zak meer

donuts .. 2 wielen rijden.. extreme jumps ... barrel roll jumps (kurkentrekker sprong uit driving school) ... slalommen .. handrembochtjes .. enzenzenz dat soort zaken helpen pas echt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...