Lord of War Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik heb veel werk gehad om die planeten er goed te doen uitzien maar 't is me toch gelukt. Rates&Comments? Reageren
Backsmash Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 de rode planeet is heel erg goed gelukt. de blauw/witte vind ik eigenlijk niet mooi, ik denk dat hij iets slechtere kwaliteit heeft. ook staat de groene glo er niet bij. de achtergrond is nogal druk, en had misschien mooier geweest met star brushes. wat ik me afvraag is wat die lensfare links boven doet. de zon (rechts) zou ik iets groter gedaan hebben. ook het lettertype is nogal gewoon. iets meer spacy als je begrijpt wat ik bedoel. heel veel commentaar maar opzich toch een mooie sig. een dikke 8/10 Reageren
Dynamic Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Leuke sig van de Ruimte. Alleen jammer van die planeet met de groene gloed. Hij is eigelijk makkelijk Ripbaar. Je kan bijvoorbeeld lichtjes in een planeet met Opacity op 15 ongeveer dan zie je het nog een beetje want nu met een beetje zwart is hij zo geript. Hier mijn rip Bewerkt: 6 oktober 2006 door Dynamic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.