Jump to content

2e savehouse kopen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoera ik heb eindelijk genoeg geld om me 1e savehouse te KOPEN dus eigenlijk me 2e, ik vroeg me af wat het beste is om als 2e huis te kopen, het liefst in een buurt waar veel sportwagens rondrijden of NRG500 want die vind ik wel heel erg cool, dus wat raden julie me aan? oja ik heb dus 10000 (zoveel kosten de meeste savehuizen in het begin)

Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

Hangt er van af hoeveel je wilt spenderen aan een huis en wáár je naar toe kunt gaan. Als je een plaats wil waar sportwagens te vinden zijn zou ik naar het noorden van Las Venturas gaan of misschien ergens in San Fierro. als je enkel in LS kunt reizen zou ik geen 2e huis kopen. Doe gewoon zoals ik, koop in elke stad een huis. Dan heb je 1 huis in elk stadje. Het is veel goedkoper dan zoveeel huizen te kopen.

Geplaatst:

ik kan inderdaad alleen nog in de eerste stad en ik heb net genoeg voor een 2e huisje en dat wil ik dan ook graag omdat ik dan niet zover hoef te reizen steeds, maar weet niemand een goede plek waar veel goede auto's en die snelle motoren rondreiden (zie eerste post)

Geplaatst:

Voor $10,000 zou je de save house in Verona Beach kunnen kopen. Dit ligt wel dichtbij het strand en 'Vinewood', waar doorgaans de betere auto's rijden. Kaartje, waar Verona Beach de op 1 na meest linkse is. Nadeel is wel dat het geen garage heeft, maar zulke huizen zijn wat duurder.

Geplaatst:

kan ik dan niet beter die helemaal links kopen, die heeft dachtik wel een garage, weet alleen niet hoe duur die is...

Geplaatst:

Die heeft inderdaad een garage. Ik geloof dat het $30.000 kost.

Als je een motor wilt kun je de NRG500 gewoon van zijn vaste parkeerplaats halen. Hier

ik weet dat die motoren daar staan maar het zou handig zijn om ze gewoon van de straat te plukken, maar die op dat strand kost helaas 30000 inderdaad, verder nog iemand suggesties voor een huis waar sportwagens of snelle motoren rijden en het liefst met garage voor 10000? ik denk erover om die in mudholland te kopen, daar rijden motoren en die snelle auto's, edit: woeps die kost 120000 :puh:

Bewerkt: door Delanoll

Voor $10,000 zou je dan alleen de 'Verdant Bluffs' safe house kunnen kopen. Die staat vlakbij het LS vliegveld, en er rijden vooral lowriders daar.

Edit: Anders kan je zelf wel checken, zie deze pagina. Als een huis een garage heeft, staat dat bij de 'Special Features'.

Bewerkt: door Preddy
Voor $10,000 zou je dan alleen de 'Verdant Bluffs' safe house kunnen kopen. Die staat vlakbij het LS vliegveld, en er rijden vooral lowriders daar.
ok die is wel aardig + garage, alleen ik weet niet of die buurt echt geweldig is, ik kijk nog even wat er nog voor reacties komen maar anders word dit m maar denkik Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

ik heb net me 10000 ingezet op een paard en won dus heb nu 40000 dus ga verder gokken en hopen dat ik win zodat ik een goed savehouse kan kopen, nu ik dus eigenlijk geen limiet meer heb, welk savehuis raden julie me aan in de eerste stad? zijn er misschien savehuizen waar al een auto in staat ofzo? of in een buurt met veel snelle autos en motoren, wat is nu de beste?

Geplaatst:
ik heb net me 10000 ingezet op een paard en won dus heb nu 40000 dus ga verder gokken en hopen dat ik win zodat ik een goed savehouse kan kopen, nu ik dus eigenlijk geen limiet meer heb, welk savehuis raden julie me aan in de eerste stad? zijn er misschien savehuizen waar al een auto in staat ofzo? of in een buurt met veel snelle autos en motoren, wat is nu de beste?

Dan zou ik je aanraden om de savehouse bij Santa Maria Beach te kopen... Je hebt ook nog een andere keuze, en dat is doorgokken tot je genoeg geld hebt om de savehouse bij Mullholland te kopen.

En er staat bij de villa iedere keer een andere auto voor de deur bij de garages (die niet open kunnen en ik het raar vind dat ze daar geen garages hebben), maar ik neem aan dat jij die nog niet hebt. Want deze kun je krijgen in de missie A Home in the Hills (dat dacht ik)

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen. ;)

Greets

GTA GG :clown:

Geplaatst:

ik heb nu 1.500.000 dus ik ga nu alle huizen kopen :puh: nooit geweten dat je zo makkelijk geld kan verdienen in sa

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...