Jump to content

Criminal Rating-topic


LucasV

Recommended Posts

Ik probeer de rank Godfather te halen op de statistieken pagina. Ik heb nog een eind te gaan, maar ik ga het wel proberen. Hebben jullie goede tips waarmee je Criminal Rating snel stijgt? Waar krijg je het meeste punten voor? Is er een goede plek waar je niet geraakt kunt worden? Is het handig om met een tank op pad te gaan?

Tips

- Gebruik geen codes, hiervan daalt je rank.

- Haal eerst de 100% zodat je ongelimiteerde minutie hebt, je 200 levens hebt, je 200 armor hebt en alle wapens bij je savehouses liggen.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ergens een hoog punt (of een ander punt waar de politie niet bij kan) uitzoeken. Op het begin krijg je veel punten voor het neerknallen van helikopters, later wat minder. Probeer de 6 sterren ook van je af te schudden, daar krijg je ook erg veel punten voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had in het GTA Vice City Trucjes topic uitgelegd hoe je zonder cheats zo snel mogelijk aan een hoge wanted level kon komen. Dit is de post waar ik het over had. Een goede plek waar je bijna niet geraakt kan worden door kogels zijn toch de garages in Vice City. Je hebt een garage in Washington Beach en een garage in Vice Point.

Een tank is handig totdat je zes sterren hebt. Dit omdat bij 1 t/m 5 alle wagens van de politie, FBI en SWAT tegen je tank aanrijden. Ze ontploffen op het moment wanneer ze tegen je tank aanrijden. Bij 6 sterren verschijnen er ook tanks. Dan heb je geen voordeel meer van je tank omdat een tank even snel is en je kunt minder ravage aanrichten. Je kunt wel een ravage aanrichten door tegen een Barracks OL aan te rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ergens een hoog punt (of een ander punt waar de politie niet bij kan) uitzoeken. Op het begin krijg je veel punten voor het neerknallen van helikopters, later wat minder. Probeer de 6 sterren ook van je af te schudden, daar krijg je ook erg veel punten voor.

Mwa, ik moet wel zorgen dat er een onderdak is zodat de helikopters me niet kunnen raken. Ik probeer overigens zo veel mogelijk op één plek te blijven en niet de hele stad terroriseren door met een minigun of rocket launcher op alles wat beweegt te schieten.

Tegen Colonel Cortez: Dank je voor de informatie! De zes-sterren rating is overigens niet zo moeilijk te activeren, vind ik.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Mwa, ik moet wel zorgen dat er een onderdak is zodat de helikopters me niet kunnen raken. Ik probeer overigens zo veel mogelijk op één plek te blijven en niet de hele stad terroriseren door met een minigun of rocket launcher op alles wat beweegt te schieten.

Je hebt gewoon een bazooka nodig en dan knal je alle helikopters uit de lucht. Het lijkt echt veel moeilijker dan het is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mwa, ik moet wel zorgen dat er een onderdak is zodat de helikopters me niet kunnen raken. Ik probeer overigens zo veel mogelijk op één plek te blijven en niet de hele stad terroriseren door met een minigun of rocket launcher op alles wat beweegt te schieten.

Je hebt gewoon een bazooka nodig en dan knal je alle helikopters uit de lucht. Het lijkt echt veel moeilijker dan het is ;)

Ik weet het, helikopters zijn geen 'big deal'. Maar het zijn wel de voertuigen waardoor je snel levens verliest, omdat ze soms op je schieten voordat je ze in het vizier hebt of opgemerkt hebt. Ik wil geen levens kwijt raken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...