roburt Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 ik ben nu op ong. 60 - 70% v/d game en ik ben weer terug in de oude buurt. alle huizen staan in de brand en iedereen is aan het vechten. ik moet wat ventjes recruiten en dat gaat perfect en daarna ergens naar toe rijden en wat neer schieten. als dat klaar is gaat je telefoon en moet je weer een opdracht doen maar dan moet je weer recruiten. natuurlijk doe ik dat maar ik blijf maar bezig. heb ik er 10, gaat de helft opeens dood, en altijd bij de rode lichtje (de opdracht) staat er dat ik er teweinig heb. ik zit nu al 15min lang groene ventjes te recruiten maar er blijlven er maar weinig leven. weet iemand hoe ik dit beter kan doen? Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Om eerlijk te zijn heb ik geen idee over welke missie je het hebt. Alle missies waar je moet recruteren heb je er maar twee nodig. Reageren
roburt Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 ah dan moet je zeker met ze zovelen in dat rode rondje staan? want ik ren altijd sneller en sta er alleen op en dat stond er dat ik er nog meer moest zoeken. Reageren
roburt Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 ik heb nu 8 groene ventjes uit me straat ge recruit en we staan bij die rode cirkel. melding: you need to take over more gang members around los santos Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Roburt. Ben je wel met een missie bezig? Zo ja welke. en waar ligt dat rode cirkeltje/marketing? Volgens mij ben je niet met een missie bezig, maar probeer je de laatste missie van Sweet te starten. Deze markering ligt bij Sweets huis onder de S. Is deze S zichtbaar op de Radar? Ik denk dat de melding niet is dat je meer gang members moet meenemen, maar dat je meer gang area's moet overnemen. Dit zijn de gebieden die gekleurd op de kaart staan. Je hebt 35% nodig voordat je de laatste storyline missie kunt starten. Dit zijn ongeveer 19/20 gebieden. Je kunt in de stats zien hoeveel procent je al hebt. Reageren
Ar Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Volgens mij is hij alleen maar gebieden aan het veroveren,worden er gebieden van hem onder vuur genomen en ondertussen is hij bezig met een missie. Reageren
roburt Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Roburt. Ben je wel met een missie bezig? Zo ja welke. en waar ligt dat rode cirkeltje/marketing? Volgens mij ben je niet met een missie bezig, maar probeer je de laatste missie van Sweet te starten. Deze markering ligt bij Sweets huis onder de S. Is deze S zichtbaar op de Radar? Ik denk dat de melding niet is dat je meer gang members moet meenemen, maar dat je meer gang area's moet overnemen. Dit zijn de gebieden die gekleurd op de kaart staan. Je hebt 35% nodig voordat je de laatste storyline missie kunt starten. Dit zijn ongeveer 19/20 gebieden. Je kunt in de stats zien hoeveel procent je al hebt. dankje Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 volgens mij ben je bij de missie the end of the line daarvoor moet je dus 19 á 20 gebieden vooroveren van ballas enz. veels succes btw Reageren
Mastertuner Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Weet iemand hoe de laatste missie noemt voordat je naar San Fierro kan? Zoja waar kan ik die starten? Reageren
Joriz Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Zie onze mooie WikiGTA: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...g_to_San_Fierro Veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.