.Sharingan Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Zuigt misschien, na een half jaar zonder PS. Rate Aub Reageren
XboxGta Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Voor als je een jaar niet meer gephotoshopt hebt vind ik het nog best goed Ik zou misschien juist de tekst wat meer naar onder verplaatst hebben... 8,5/10 EDIT: Het staat trouwens in het verkeerde topic, het moet naar Graphics Showroom. Bewerkt: 6 oktober 2006 door XboxGta Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Kan een mod dit even verplaatsen. Ik was in het Tutorial forum bezig. Mijn Exuses ! >>> Door .Levi.: Moved. <<< Bewerkt: 6 oktober 2006 door .Levi. Reageren
Dynamic Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Leuke Anime hoor. Voor een half jaar geen PS vind ik hem nog hardstikke mooi! Zoals Xboxgta kan je die Tekst verplaatsen. Ik geef je een 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.