Jump to content

downloads


Robin heerkens

Recommended Posts

post-55210-1160145712.jpg

:-( ik heb vandaag downloads gevonden voor GTA VICE CITY maar weet nie hoe ik ze kan gebruiken.

Ik heb gehoord dat de auto's uit de 2f2f film te downloaden zijn die heb ik gevonden maar hoe moet ik die in vredes naam gebruiken.

Ik wil zo graag andere wagens in het spel.

Zie foto als voorbeeld

er zijn natuurlijk nog andere auto's die ik graag er bij wil hebben.

Kan iemand mij AUB helpen?

Kan iemand mij uitleggen hoe ik die downloads in de game krijg

Ik wil die auto's zo graag.

Alvast bedankt, Robin heerkens

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Robin heerkens, welkom op het forum. :cya:

Jij hebt dus problemen met het instaleren van wagens in Vice City? Je kunt dit op 2 manieren oplossen. Download de IMG Tool of download de Vice City Mod Installer. De IMG Tool kun je hier downloaden en de Mod Installer kun je hier downloaden. Hoe de IMG Tool precies werkt kun je in dit topic zien. En hoe de Vice City Mod Installer werkt kun je aan deze eerdere post van mij zien. Hopelijk kom je er nu uit en als er nog vragen zijn dan mag je ze gerust stellen hoor. :)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Er waren meerdere topics op het forum hierover. Ik had eergisteren dezelfde vraag beantwoord in dit topic. Daarin verwees ik naar twee andere topics hierover. In een oud topic legt Eclipse uit hoe je met de Img tool 1.3 wagens instaleert in Vice City. Op GTAgames.nl kun je deze tool downloaden. Je moet je wel even registeren op GTAgames.nl voordat je iets kunt downloaden. In een ander topic leggen de heren Typhoon en Bling uit hoe je deze wagens in het spel zet.

Edit: Ik heet je nog van harte welkom op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...