Damos Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Ik ben even bezig geweest met deze sig van Darth Nihilus het was wel even kijken wat beter stond. Ik vond hem wel een beetje donker dus dat maak ik iets anders. Bewerkt: 6 oktober 2006 door Damos Reageren
Lord of War Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik weet niet wat ik hier moet inzien hoor, Damos. Je sig zelf is héél erg leeg. Je tekst is ook niet zo goed. Eigenlijk valt deze sig wat tegen. De border is wat te dik ook, en de kleur is slecht. Probeer je sigs duidelijk te maken. Door een focuspoint te maken enzo. Maak je renders wat scherper zodat ze goed opvallen en gebruik wat meer kleuren. 33% Reageren
Damos Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Daar was ik al mee bezig want ik edit mijn bericht straks voor een nieuwe versie. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 LOL i like it deze is echt een van je mooiste creaties tot nu toe,echt i love it 9/10 Reageren
Dynamic Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Leuk Damos, Je hebt in een donker gedeelte een mooi effect in 't midden gebracht. Maar een vellere border erom zou wel mooier worden. Ik geef je een 8/10 Bewerkt: 6 oktober 2006 door Dynamic Reageren
Damos Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Even een nieuwe showen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.