Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, Heb nu eindelijk een aardig stuk map. nu ben ik een gang aan het toevoegen en ze verschijnen ook daadwerkelijk! Nu het volgende probleem de gang car die ik heb ontworpen wilt maar niet op de straat verschijnen.

Ik kom er maar niet achter waarom niet!

stuk script :

SET_GANG_INFO ( ezgang , 8 , PISTOL , MACHINE_GUN , ROCKET_LAUNCHER , 3 , 153.5 , 130.5 , 2.0 , 1 , BUG , 2 )

MAP_ZONE ezeasy = ( 1000 , 150, 300 , 10 , 1000 , 200 , 100 , 10, 500 , 10 , 400 )

het is de bug die ik vervangen heb en ik heb aangevinkt dat die niet op als auto op straat moet verschijnen misschien dat dat het probleem is i dunno

ow en als ik nu dus een gang member van de ez gang omver rij houdt de respecto meter niets bij :? tips?

laat me wat weten

groetjes

Bewerkt: door spkka
Geplaatst:
Hey, Heb nu eindelijk een aardig stuk map. nu ben ik een gang aan het toevoegen en ze verschijnen ook daadwerkelijk! Nu het volgende probleem de gang car die ik heb ontworpen wilt maar niet op de straat verschijnen.

Je commando's zien er goed uit. Controleer of je zones wel goed liggen. De voertuigen moeten een rondje kunnen rijden zonder het gebied te verlaten. Vooral als je een relatief kleine gangzone hebt, wil dit nog wel 'ns het probleem zijn. Het uitvinken van een voertuig zou het probleem niet moeten zijn: Het script heeft voorrang op zo'n regeling.

ow en als ik nu dus een gang member van de ez gang omver rij houdt de respecto meter niets bij :? tips?

Volgens mij is '1' niet de waarde die uiteindelijk in GTA2 is gebruikt, en zou dit dus eigenlijk hoger moeten zijn. Maar als je genoeg gangleden platrijdt, zou er ook bij waarde '1' uiteindelijk respect van de meter af moeten gaan.

De respect-o-meter reageerd niet op 1 mannetje wat je overrijd, de rest weet ik niet.

In spkka's commando inderdaad niet, maar dit kun je aanpassen door de 1 bij 'Respect' te veranderen. Je kunt zelfs instellen dat je er respect bijkrijgt wanneer je leden vermoordt. :puh:

Geplaatst:

ok cool bedankt alvast

zal wel zijn omdat mijne zone idd nog te klein is ik weet het niet zker maar komt wel goed. en wat betreft die respecto meter kan het zijn omdat ik nog verder niets heb gescript zodat het daadwerkelijk bijgehouden wordt ach we zien wel!

btw. Kikke dat er nog mensen dit spel vet vinden he!

modden rocks! nu nog alle textures aanpassen haha

laterz tom

Geplaatst:
In spkka's commando inderdaad niet, maar dit kun je aanpassen door de 1 bij 'Respect' te veranderen. Je kunt zelfs instellen dat je er respect bijkrijgt wanneer je leden vermoordt.
LOL, dat word lachen:P maak je een mannetje af en ze vinden je alleen maar cooler! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...