koetje Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Simpele vraag; waar voer je cheats in in GTA SA voor de pc? Kon t via de zoekmachine niet vinden moet ik er even bij zeggen Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Simpele vraag; waar voer je cheats in in GTA SA voor de pc?Kon t via de zoekmachine niet vinden moet ik er even bij zeggen De cheats kun je gewoon in het spel zelf invoeren. Er is geen speciaal menu voor of iets dergelijks...gewoon als je in San Andreas bent dus. Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) simpel antwoord: gewoon overal,als je aan het spelen bent. volgens mij werkt het zelfs als je in het menu zit. als je het goed doet zie je linksboven "cheat activated" tip: niet saven nadat je hebt gecheat, je kan geen 100% meer halen en je krijgt elke keer een waarschuwing als je opslaat edit: nandrodavids was me voor. Bewerkt: 6 oktober 2006 door Delanoll Reageren
Proximitus Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 volgens mij kan het niet terwilj je in het menu zit. heb dit zelf een aantal keren geprobeerd, maar zonder resultaat of ik moethet niet goed gedaanhebben, zal het dan nog wel eens nakijken. Reageren
koetje Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Thnx werkt goed En ik las dat je bij SOMMIGE cheats de 100% niet meer kan halen, niet allemaal dus. Maargoed, zolang ik mijn spel niet overwright krijg ik toch geen problemen? Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 bij mij kunnen ze volgens mij allemaal niet zonder waarschuwing, maarja zolang je niet saved is er idd niks aan de hand, als er iemand weet welke cheats wel kunnen hoor ik het graag... Reageren
Velaro Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 bij mij kunnen ze volgens mij allemaal niet zonder waarschuwing, maarja zolang je niet saved is er idd niks aan de hand, als er iemand weet welke cheats wel kunnen hoor ik het graag... De cheats die niets aan het spel veranderen zijn niet schadelijk, dit zijn een paar voorbeelden: De wapen cheats De health cheats Spawn-cheats Cheats om het weer te veranderen Er is een cheat die rellen veroorzaakt, en die wel het spel aantast. Ook zijn er nog een paar andere. Save dus nooit na het gebruik van deze cheat, en anders zul je de missie Maddog niet kunnen halen.. Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 bij mij kunnen ze volgens mij allemaal niet zonder waarschuwing, maarja zolang je niet saved is er idd niks aan de hand, als er iemand weet welke cheats wel kunnen hoor ik het graag... De cheats die niets aan het spel veranderen zijn niet schadelijk, dit zijn een paar voorbeelden: De wapen cheats De health cheats Spawn-cheats Cheats om het weer te veranderen Er is een cheat die rellen veroorzaakt, en die wel het spel aantast. Ook zijn er nog een paar andere. Save dus nooit na het gebruik van deze cheat, en anders zul je de missie Maddog niet kunnen halen.. als ik die cheats gebruik krijg ik dus wel een waarschuwing bij het opslaan. volgens mij zijn er echt geen cheats waarbij je geen waarschuwing krijgt. Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Je krijgt bij alle cheats inderdaad een waarschuwing. Dit wil echter niet betekenen dat ze allemaal schadelijk zijn. Mijn advies is om alle cheats die voetgangers beïnvloed achter wegen te laten. Deze zorgen voor problemen. Zoals al gezegt was kun je dooor het gebruik van de RIOT cheat problemen krijgen bij de missie Madd Dogg. Zo zijn er meer missies die problemen hebben. Reageren
Lampje Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik ben onderweg naar de 100%, Met cheats... Dus ik zie over 4/5 dagen of de 100% mogelijk is met cheats Reageren
koetje Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik ben onderweg naar de 100%, Met cheats... Dus ik zie over 4/5 dagen of de 100% mogelijk is met cheats Mag ik je vragen welke cheats je dan handig vind voor 100%? Gezien je een heeeeel hoop races moet doen etc Reageren
M4X Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 De belangrijkste is natuurlijk de levenscheat. Voor de rest zijn wapencheats meestal handig, maar ok de jetpackcheat. hiermee kan je makkelijk bijna overal bij komen. En voor de rest de politiecheat, deze is niet erg belangrijk maar het is nogal irritant om de hele tijd naar pay & spray te moeten om ze af te schudden. Reageren
koetje Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ja voor bijvoorbeeld gebieden pakken wel Maar welke cheat is handig bij de motorcross trial in LV..? Reageren
Lampje Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 De cheats die ik het meest gebruik zijn, Health cheat, FullClip (oneindig kogels), Geen politie, wapens, Jetpack en soms dat een auto meer grip heeft, Als je wilt weten wat ik de Codes zijn klik hier als je dat nog niet wist Voor Race's kan je meschien de code voor meer grip nemen, Niet aan te raden met veel bochten, deze cheat moet je overings wel doen als je niet in een auto zit, anders heb je nog minder grip Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 euhm... kijk je moet de cheats gewoon in voeren er is geen plaats war je de idds kunt invoeren gewoon in het spel dus.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.