Ar Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 De cheats die ik het meest gebruik zijn, Health cheat, FullClip (oneindig kogels), Geen politie, wapens, Jetpack en soms dat een auto meer grip heeft, Als je wilt weten wat ik de Codes zijn klik hier als je dat nog niet wist Voor Race's kan je meschien de code voor meer grip nemen, Niet aan te raden met veel bochten, deze cheat moet je overings wel doen als je niet in een auto zit, anders heb je nog minder grip Die cheat voor meer grip, vind ik juist niet handig. Bij een bocht ga ik gelijk op me kant, ik heb liever de rijstijl zoals die nu is. Reageren
Lampje Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ligt er aan wanneer jij de cheat invoert, Als je hem doet terwijl je in een auto zit dan vlieg je zo uit de bocht ja, Als je de cheat doet als je niet in een voertuig ziet dan kan het wel makkelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.