toonn Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 is er een mogelijkheid on zo een mod te maken: http://rapidshare.de/files/35724633/5.JPG Reageren
SWYV Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 SA cam hack, als jij de camera stand bedoelt? Reageren
toonn Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 ja dat bedoel ik bedankt Reageren
toonn Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 kan je nog wel eens uitleggen hoe het werkt want ik begrijp er echt niets van. ik wil alleen een snelheidsmeter en een paar andere camera standen >>> Door Matiscus: Gelieve niet te dubbelposten! <<< Reageren
Velaro Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 kan je nog wel eens uitleggen hoe het werktwant ik begrijp er echt niets van. ik wil alleen een snelheidsmeter en een paar andere camera standen Hey Toon, Je moet hem niet installeren, maar gewoon opstarten. Als hij aanstaat, zet je best alle opties naar jouw zinnen en start dan GTA San Andreas op. Eénmaal in het spel, druk je op * en hierdoor zal je een snelheidsmeter krijgen en heb je meer camerastanden zodat je mooie foto's kunt trekken. (Standaard toets V) De verschillende knoppen die je daarvoor gebruikt kan je instellen, je kan zelfs in een auto de camera zetten. Ik denk dat je het snapt, en zoniet zeg je het maar ! Reageren
toonn Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 ik begrijp het maar als ik op * duw dan sluit san andreas af Reageren
Velaro Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 ik begrijp hetmaar als ik op * duw dan sluit san andreas af Heb je alles gedaan zoals in de post ? En als San Andreas afsluit, komt er dan een foutmelding op het scherm ? Zonee zou ik alle stappen nog eens goed hernemen: 1. Start de San Andreas Camhack op. 2. Start San Andreas op. 3. Laad een gesavede game of start een new game. 4. Druk op de toets *, bij het numpad. 5. Kies een leuke camerastand. Als je een foutmelding krijgt, maak er dan even een screen van. Reageren
toonn Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 als ik * druk, sluit san andreas gewoon af en gebeurt er niets meer daarna als ik / druk, sluit san andreas ook af maar komt er wel een foutmelding van: er is een fout opgetreden in sa.exe rapport verzenden ... Reageren
Velaro Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 als ik * druk, sluit san andreas gewoon af en gebeurt er niets meer daarnaals ik / druk, sluit san andreas ook af maar komt er wel een foutmelding van: er is een fout opgetreden in sa.exe rapport verzenden ... Ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden. Heb je je GTA San Andreas al lang, of heb je hem pas gekocht in september 2005 ? Zoja, dan heb je de V2.0 versie van San Andreas en kan je niet modden. Om dat probleem te verhelpen installeer je even deze patch en het zou in orde moeten zijn. Ik weet wel niet of je een new game moet starten, maar probeer het even. Installeer de patch en herhaal dan de stappen: 1. Start de San Andreas Camhack op.2. Start San Andreas op. 3. Laad een gesavede game of start een new game. 4. Druk op de toets *, bij het numpad. 5. Kies een leuke camerastand. Reageren
ferrifan Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 [ HELP!!! als ik op numpad * druk sluit GTA SA af. kheb v1.1 en die patch werkt niet (zegt iets van 'onbekende versie') :? is er iemand die kan helpen??? kheb ook al die 'enable' toets gewijzigt. BEGGING 4 HELP!!! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 [HELP!!! als ik op numpad * druk sluit GTA SA af. kheb v1.1 en die patch werkt niet (zegt iets van 'onbekende versie') :? is er iemand die kan helpen??? kheb ook al die 'enable' toets gewijzigt. BEGGING 4 HELP!!! Heb je een volledige originele SanAndreas gekocht of heb je het gedownload? Ala je het hebt gedownload, mis je misschien een paar bestanden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.