osmgek11 Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 ik heb een spel maar daarvoor heb ik crack nodig hoe moet ik dat dan doen
SummerBase Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Ik weet niet of je het al door had, maar we zitten hier op een forum waar het niet toegestaan is om over Cracks of andere illegale dingen te praten. Het lijkt me dan van de zotte dat je gaat vragen hoe of wat je het kan installeren. Je hebt het spel dus illegaal anders vraag je er ook niet naar. Nou het staat vers in de regels waar iedereen zich aan dient te houden: Warez is niet toegestaan dus ook niet voor jou. En je kan ons wijs maken dat het niet zo is, maar dat gaat er bij mij niet in. Warez kost de bedrijven per jaar duizende euro's dus koop je spellen gewoon in plaats van dat je ze steelt. Ik kan nog wel wat rede's opnoemen, want elk jaar gaan er winkels en bedrijven falliet aan dit voorval stop er gewoon mee of ik vindt je een onderdanig lid en dat meen ik serieus. Warez is voor kinderen die geen geld hebben en die graag dingen stelen. Trouwens dit is geen aantuiging of persoonlijke aanval. Dus vindt jij dat je het goed vindt ga dan gerust door, maar kom niet hier op het forum aanzetten met dit soort zaken. Bewerkt: 6 oktober 2006 door SummerBase
Mazzeltje Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Dit is inderdaad Warez en hier mogen wij jou niet mee helpen. Helaas. Topic Closed.
Recommended Posts