tuinsnoeier Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Ik ben nu zelf een SanAndreas player maar ik wil me best weer in ViceCity verdiepen maarehh... WAAR/HOE KAN IK 100% SAVE GAME DOWNLOADEN VOOR VICE CITY?! "k heb gezocht: niets gevonden Help me S Bewerkt: 6 oktober 2006 door tuinsnoeier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik ben nu zelf een SanAndreas player maar ik wil me best weer in ViceCity verdiepen maarehh...WAAR/HOE KAN IK 100% SAVE GAME DOWNLOADEN VOOR VICE CITY?! "k heb gezocht: niets gevonden Help me S Die is uiteraard te vinden op gtagames.nl, en wel hier: *KLIK*. Veel plezier ermee, hoewel het zelf 100 % voltooien van Vice City natuurlijk meer voldoening geeft... (Het zou fijn zijn als je geen onzinnige afbeeldingen zou plaatsen.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tuinsnoeier Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik ben nu zelf een SanAndreas player maar ik wil me best weer in ViceCity verdiepen maarehh... WAAR/HOE KAN IK 100% SAVE GAME DOWNLOADEN VOOR VICE CITY?! "k heb gezocht: niets gevonden Help me S Die is uiteraard te vinden op gtagames.nl, en wel hier: *KLIK*. Veel plezier ermee, hoewel het zelf 100 % voltooien van Vice City natuurlijk meer voldoening geeft... (Het zou fijn zijn als je geen onzinnige afbeeldingen zou plaatsen.) Nee volgens mij gaat dat niet werken , wantee,,, er staat zo'n doumentj dat het zip is, dat is niet het goeie file'tj dacht ik? S [waarom geen hippe bijlagen?!] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik ben nu zelf een SanAndreas player maar ik wil me best weer in ViceCity verdiepen maarehh... WAAR/HOE KAN IK 100% SAVE GAME DOWNLOADEN VOOR VICE CITY?! "k heb gezocht: niets gevonden Help me S Die is uiteraard te vinden op gtagames.nl, en wel hier: *KLIK*. Veel plezier ermee, hoewel het zelf 100 % voltooien van Vice City natuurlijk meer voldoening geeft... (Het zou fijn zijn als je geen onzinnige afbeeldingen zou plaatsen.) Nee volgens mij gaat dat niet werken , wantee,,, er staat zo'n doumentj dat het zip is, dat is niet het goeie file'tj dacht ik? S [waarom geen hippe bijlagen?!] Je moet het eerst uitpakken. Want een .zip bestand is gecomprimeerd. Als je het uitgepakt hebt zie je de readme en het savefiletje vanzelf PS. Geen afbeeldingen plaatsen die niks met het onderwerp te maken hebben, dit is tegen de regels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2006 WAAR/HOE KAN IK 100% SAVE GAME DOWNLOADEN VOOR VICE CITY?! "k heb gezocht: niets gevonden Die is uiteraard te vinden op gtagames.nl, en wel hier: *KLIK*. Veel plezier ermee, hoewel het zelf 100 % voltooien van Vice City natuurlijk meer voldoening geeft... (Het zou fijn zijn als je geen onzinnige afbeeldingen zou plaatsen.) Nee volgens mij gaat dat niet werken , wantee,,, er staat zo'n doumentj dat het zip is, dat is niet het goeie file'tj dacht ik? [waarom geen hippe bijlagen?!] Uitpakken kan je natuurlijk ook zelf doen, maar een hippe bijlage wil ik je ook wel geven hoor......de savegame vind je nu dus in een bijlage hieronder, en ook nog eens in het goede filetype. Wat wil je nog meer, zou ik haast zeggen. Veel plezier ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.