Preddy Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Bumpje, maar deze vond ik het wel waard: Gister was er ook in Spanje een bekerwedstrijd van Barcelona tegen Getafe, waarin Messi een doelpunt maakte dat veel lijkt op dit van Maradona op het WK '86 tegen Engeland: Messi Niet helemaal hetzelfde maar de gelijkenis is treffend . Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Hartelijk dank Preddy, ik was vergeten die erbij te zetten. Die goal van Messi was mooi ja. Ik ga ook maar eens die omhaal van Huntelaar zoeken. Reageren
Preddy Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Denk je aan Maradona dan denk je aan dat doelpunt die hij met de hand maakt, de zogenaamde hand van god. Hierboven zie je al hoe Messi af en toe wel wat van Maradona wegheeft. Afgelopen wedstrijd deed hij er nog een schepje bovenop: filmpje Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 DENNIS BERGKAMP!!!!! DENNIS BERGKAMP!!!!! DENNIS BERGKAMP!!!!! OOOOOOHHHHHH Reageren
sevaboy Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Me favoriete speler,ik ben niet voor ROnaldinho. Andrey Andrey Andrey Shevchenko SevaShevchenko Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Sheva is een held jammer dat hij altijd voor kutclubs speelt. Reageren
sevaboy Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Zeg eens de kutclusb? Ac Milan is geen kutclub(Tegen AC is tegen mij!) En nu is hij in Chelsea HIj kreeg wel het hoogste prijs ter werld(meer dan Ronaldinho) Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 AC Milan is een kutclub. Ze scoren altijd in de laatste minuut en hebben me de afgelopen jaren een aantal trauma's bezorgd tegen zowel Ajax als PSV. Als ze nou gewoon eens op een normaal moment scoren! Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ja dat vind ik dus ook. vergeet die kopbal nooit meer...zo dicht bij de finale...en Chelsea vind ik ook een kutclub;) Zonder die centen van Abramovich stonden ze nu nog gewoon 5e of 6e in Engeland, en misschien kwartfinale Uefa Cup. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 hier heb ik ook mooie doelpunt. http://www.youtube.com/watch?v=Vc3yE208dCM en deze is wel lache. Reageren
Wijst Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik heb ook nog een paar leuke voetbalfilmpjes met blunders en gewoon mooie filmpjes enzovoort : Compilatie dikke voetbal missers Slechte stukjes voetbal Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik vind deze erg leuk: http://www.voetbalbeelden.nl/film/blunders/3penaltys.htm Have fun and enjoy. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Nouja, de titel zegt het al. Heb jij al eens grappige momenten in het voetbal gezien, dan kan je ze hier posten! Ik hd laatst bij een vriend de CL wedstrijd gezien van Spartak Moskva tegen Sporting Lissabon in 2006. Bij de goal van Nani schoot ik in de lach, check het maar zelf: Bewerkt: 31 oktober 2007 door Blizzard Reageren
Ikkes Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Ik heb dit topic even onder het stof vandaag gehaald omdat de laatste tijd er steeds meer voetbalfilpmjes-topics kwamen. Voor extra informatie en de regels wil ik jullie doorverwijzen naar de hoofdpost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.