Jump to content

Gegevensfout

Martijnvanzandwijk

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem met het installeren al.

Als het installeren bijna klaar is, zegt ie:

Component: streams

File: D:\audio\streams\TK

error: gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)

aangezien ik erg weinig verstand van computers heb kan ik hier niet uitkomen. Wel weet ik dat hij op langzamere computers wel geïnstalleerd kon worden.

groeten Martijn

Geplaatst:

Dat probleem komt bij veel meer mensen voor en persoonlijk is het bij mij ook voor gekomen. Ik ben erachter gekomen dat het hem puur in de Cd-rom zit. Of je hebt een te slome Cd/dvd-rom speler of je Dvd-rom is gewoon smerig of hij is overladen met krassen. Je kunt proberen hier iets tegen te doen, maar vaak is het toch een kenteken van het feit dat je een nieuwe moet kopen en je bent niet de enige het komt door dat stomme boekje en ja ik heb ook al een nieuwe moeten kopen in tegenzin, maar anders kan ik me lievelings spel niet spelen dus het moest maar. Voordat je het zo ver laat komen kun je proberen te Dvd-rom schoon te maken met lauw water en een zachte katoenen doek. Vrijf ook van binnen naar buiten, want als je met de doek in de groeven van de Dvd-rom komt kan het wel eens lelijke gevolgen hebben. Waaardoor het dus zeker is dat je een nieuwe moet kopen wil je hem opnieuw spelen. Verder is voor dit probleem echt nog geen oplossing. Een bestand op de Dvd is gewoon aangetast en onherstelbaar. Dat wordt een nieuwe kopen dus. :N

Geplaatst:

maar op een laptop bij ons thuis (PentiumIII) doet hij het wel, althans het installeren! Het loopt natuurlijk schokkerig om te spelen, maar het zal de CD dus niet zijn neem ik aan. Andere spellen doen het op mijn eigen computer wel gewoon, maar toch denk je dat het die DVDrom van mijn gewone computer is zeg je?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...