Proximitus Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 heej mensen iemand zin om de hele rijschool op goud uit te spelen? ik moet nu de heel rijschool missie doen, maar t lukt me niet. en ik wil wel eens een hotknife voor de deur hebben, dus kan iemand em proberen helemaal op goud uit te spelen? alvast bedankt BTW: t is v1.01
SummerBase Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Doe ik voor je, Ik weet niet of het allemaal Goud wordt hoor. Maar ik probeer zo hoog mogelijk te komen! Oké dan begin ik er morgen aan, want ik moet nu nog even bezig voor het Oceans Weekly News: Bedankt hé ! - Nog niet alles is op goud, maar ik moet nu weg; dus HerrieM gaat rustig verder! - -- Ik bedoelde dat ik nu weg moet en dat niet alles op goud is. Ik wou wel verder gaan, maar ik moet nu toch echt weg. HerrieM is nu bezig voor de 100% (Rijschool). -- Bewerkt: 7 oktober 2006 door SummerBase
Proximitus Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 neem er gerust te tijd voor, ik heb em zeker niet meer voor morgen nodig en bedankt
Proximitus Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) dus HerrieM gaat rustig verder! - k wee tniet wat je hier mee bedoelde, iig bedankt, ga de laatste paar zelf proberen srry voord e dubbelpost, had het niet in de gaten :S Bewerkt: 7 oktober 2006 door Proximitus
HerrieM Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Daarmee bedoelde dat ik de rijschool geheel goud zou maken. Ik heb de tests waar Summerbase niet goud gehaald had verder verbeterd. Die savegame is in de bijlage. Gehaald: Back to School + Alles goud dus de Super GT, Bullet en Hotknife staan buiten de driving school geparkeerd. Veel plezier ermee. Bewerkt: 7 oktober 2006 door HerrieM
Proximitus Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 haha, volkomen onverwacht. maar toch erg bedankt cheers
Recommended Posts