Lord of War Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Deze sig is wat te groot voor in het GTA Forum dus gebruik ik 'm in andere Forums. Wat vinden jullie er van? Reageren
M4X Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Met photoshop: Image->Image Size en hij is zo een stukje kleiner Maar ik vind het een mooie sig, alleen die strepen er doorheen, ik denk dat het de motion blur is, vind ik niet zo mooi. Verder vind ik het een mooie sig, ik zie dat je er veel werk aan heb besteed. Probeer de volgende keer wat fellere kleuren te gebruiken Rating: 8/10 Reageren
Lord of War Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) Met photoshop: Image->Image Size en hij is zo een stukje kleiner Maar ik vind het een mooie sig, alleen die strepen er doorheen, ik denk dat het de motion blur is, vind ik niet zo mooi. Verder vind ik het een mooie sig, ik zie dat je er veel werk aan heb besteed. Probeer de volgende keer wat fellere kleuren te gebruiken Rating: 8/10 Welke strepen bedoel je, John278? Ik heb geen enkele keer Motion Blur gedaan. en ik houdt m'n sig liever zo groot zoals hij nu is. Als ik 'm wat kleiner maak is ie niet meer zo duidelijk. Edit: Ik heb inmiddels al een nieuwe sig gemaakt met de goede grootte. Bewerkt: 6 oktober 2006 door Lord of War Reageren
Lord of War Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 *Bump* Nog meer rates? Ik kan niet met 1 rate leven! Reageren
M4X Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Maar ik vind het een mooie sig, alleen die strepen er doorheen, ik denk dat het de motion blur is, vind ik niet zo mooi. Verder vind ik het een mooie sig, ik zie dat je er veel werk aan heb besteed. Probeer de volgende keer wat fellere kleuren te gebruiken Rating: 8/10 Ik bedoel die witte dunne streepjes, het kan ook een pattern ofzo zijn Reageren
Lord of War Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Je bedoelt waarschijnlijk die Spatters waar ik Scanlines heb in toegevoegd. Die strepen heten 'Scanlines'. Maar zoals je zegt, het is ook een soort van Pattern. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.