Jump to content

Big sig

Recommended Posts

Geplaatst:

sig572kb2.jpg

Deze sig is wat te groot voor in het GTA Forum dus gebruik ik 'm in andere Forums.

Wat vinden jullie er van?

Geplaatst:

Met photoshop: Image->Image Size en hij is zo een stukje kleiner ;)

Maar ik vind het een mooie sig, alleen die strepen er doorheen, ik denk dat het de motion blur is, vind ik niet zo mooi. Verder vind ik het een mooie sig, ik zie dat je er veel werk aan heb besteed. Probeer de volgende keer wat fellere kleuren te gebruiken ;)

Rating: 8/10

Geplaatst: (bewerkt)
Met photoshop: Image->Image Size en hij is zo een stukje kleiner ;)

Maar ik vind het een mooie sig, alleen die strepen er doorheen, ik denk dat het de motion blur is, vind ik niet zo mooi. Verder vind ik het een mooie sig, ik zie dat je er veel werk aan heb besteed. Probeer de volgende keer wat fellere kleuren te gebruiken ;)

Welke strepen bedoel je, John278? Ik heb geen enkele keer Motion Blur gedaan. en ik houdt m'n sig liever zo groot zoals hij nu is. Als ik 'm wat kleiner maak is ie niet meer zo duidelijk.

Edit: Ik heb inmiddels al een nieuwe sig gemaakt met de goede grootte.

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

Ik bedoel die witte dunne streepjes, het kan ook een pattern ofzo zijn ;)

Geplaatst:

Je bedoelt waarschijnlijk die Spatters waar ik Scanlines heb in toegevoegd. Die strepen heten 'Scanlines'. Maar zoals je zegt, het is ook een soort van Pattern.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...