tuinsnoeier Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik heb dus al meerdere keren gehoord DAT het mogelijk is om een KMteller op voertuigen in SA te zetten maaaaaaaaaaaarehh... kan ik dit [veilig!] downloaden, zodat het ook echt werkt?! S >>> Door Dizzee: Moved<<< Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Heey, Ja dat klopt. Deze kun je Hier downloaden. Deze is veilig, en deze zou dus ook echt moeten werken. Succes ermee Reageren
Vinewood Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Je kunt ook gemakkelijk het aantal kilometer zien, zonder iets te modden. Doe ingame Esc -> Stats, Dan krijg je dit venster te zien. Hier kun je ook het aantal kilometers zien, zonder gemod te hoeven hebben Reageren
Jorair Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 @vinewood: tuinsnoeier bedoeld denk ik een kilometerteller waarop je kan zien hoe hard je op dat moment met je auto rijd, Reageren
tuinsnoeier Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Heey,Ja dat klopt. Deze kun je Hier downloaden. Deze is veilig, en deze zou dus ook echt moeten werken. Succes ermee waar?! ik begrijp de site niet S Reageren
Jon-asses Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Heey, Ja dat klopt. Deze kun je Hier downloaden. Deze is veilig, en deze zou dus ook echt moeten werken. Succes ermee waar?! ik begrijp de site niet S Is toch niet zo moeilijk? Nou je drukt op de link, nu kom je op die site met uitleg over de mod. Lees het even, zodat het zeker is wat je wil want anders heb je een verkeerde mod gedownload. Na het lezen scroll je naar beneden totdat je de button met 'Download' erop ziet. : De button voor te downloaden. Je drukt erop en download hem... Reageren
BaasB Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Je klikt op de link van The Guardian. Dan scroll je een klein stukje naar beneden, tot je dit ziet: Dan klik je daar op 'download' (op het plaatje hierboven aangegeven met een groene pijl). Dan krijg je dit te zien: Dan kies je daar één van de 2 kilometerteller mods door op de download te klikken die erachter staat. Dan is ie als het goed is aan het downloaden. Welke je van de 2 moet pakken zou ik eerlijk gezegd niet weten. Succes ermee. EDIT: Jon-asses was me 2 minuutjes voor, maar mijn antwoord is completer. Groeten BaasBart Bewerkt: 8 oktober 2006 door BaasB Reageren
tuinsnoeier Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Je klikt op de link van The Guardian. Dan scroll je een klein stukje naar beneden, tot je dit ziet: Dan klik je daar op 'download' (op het plaatje hierboven aangegeven met een groene pijl). Dan krijg je dit te zien: Dan kies je daar één van de 2 kilometerteller mods door op de download te klikken die erachter staat. Dan is ie als het goed is aan het downloaden. Welke je van de 2 moet pakken zou ik eerlijk gezegd niet weten. Succes ermee. EDIT: Jon-asses was me 2 minuutjes voor, maar mijn antwoord is completer. Groeten BaasBart Moet je die installeren of in de map van GTASA zetten? how?! S Reageren
BaasB Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 (bewerkt) Je klikt op de link van The Guardian. Dan scroll je een klein stukje naar beneden, tot je dit ziet: Dan klik je daar op 'download' (op het plaatje hierboven aangegeven met een groene pijl). Dan krijg je dit te zien: Dan kies je daar één van de 2 kilometerteller mods door op de download te klikken die erachter staat. Dan is ie als het goed is aan het downloaden. Welke je van de 2 moet pakken zou ik eerlijk gezegd niet weten. Succes ermee. EDIT: Jon-asses was me 2 minuutjes voor, maar mijn antwoord is completer. Groeten BaasBart Moet je die installeren of in de map van GTASA zetten? how?! S Kleine bump van 2 dagen, maar ik hoop dat je de hulp nog kunt gebruiken. Om te weten hoe je een mod moet gebruiken/installeren, kun je altijd het beste even de ReadMe lezen. Dit is de ReadMe van de 'Proxy DLL Method, v1.1 Binary' kilometerteller mod: Usage: ------ 1. Extract d3d9.dll and SpedSets.exe to your San Andreas root directory. e.g. C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ 2. Run SpedSets.exe and choose your settings. 3. Click "Save Settings", then "Exit". 4. Start and play the game as normal. Even voor de duidelijkheid: In de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ moet je deze 2 bestanden plaatsen: - d3d9.dll () - SpedSets.exe () Als je dat gedaan hebt, moet je SpedSets.exe opstarten (gewoon openen), en de gewenste instellingen kiezen. Als je dat gedaan hebt, moet je links onderaan op Save Settings klikken. Nu kun je het spel opstarten. Dit is de ReadMe van de 'Direct Hook Method, v1.1 Binary' kilometerteller mod: Usage: ------ 1. Execute SASpeedo.exe. 2. Choose your settings. 3. Click "Load Mod". Even voor de duidelijkheid: Je moet het programma SASpeedo.exe () opstarten (gewoon openen), en de gewenste instellingen kiezen. Als je dat gedaan hebt, moet je links onderaan op Load Mod klikken. Nu kun je het spel opstarten. Veel succes ermee. Groeten BaasBart Bewerkt: 11 oktober 2006 door BaasB Reageren
Rasim Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 hallo, ik heb precies gedaan wat je moet doen maar wanneer ik op load mod klik en in de game in een auto stap zie ik helemaal geen kilometer teller? Gr Rasim Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2009 Beetje een abnormaal vraag bij dit topic, maar is het ook mogelijk voor SA:MP? :$ Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) Volgens mij bedoeld deze meneer een Snelheidsmeter Als je gebruik maakt van CLEO kun je hier een handige snelheidsmeter downloaden ( Met benzine mod ) Als je geen gebruikt maakt van CLEO download je 'm gewoon hier. Start de programa die je gedownload hebt en start dan San Andreas en de snelheidsmeter zal gewoon verscheinen. Veel succes! Bewerkt: 22 oktober 2009 door coolnniek9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.