gammie_ Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Beste Leden, Ben van plan om voor de herfst vakantie weer eens een NDS game te kopen voor op vakantie Zit erover te denken om maar is Animal Crossing te bemachtigen, nou is mijn vraag voor diegene die de game hebben hoe hun mening erover is, en of het een aanrader is om te kopen? Reageren
BaasB Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik heb hem zelf niet, maar ik heb wel van een vriend gehoord dat het een gaaf spel is. Maarja, iedereen heeft natuurlijk een andere mening. In ieder geval een leuk weetje, is dat je met Animal Crossing gebruik kunt maken van de WI-FI connection. Ik heb even een paar reviews voor je opgezocht, waaruit je misschien wel wat kunt opmaken. Review van Cubezone.nl (deze is in het Nederlands): Klik. Misschien heb je geen zin om deze hele review te lezen, daarom heb ik even een print screen gemaakt van de score: Op cubezone hebben ze altijd hele goede reviews, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat het misschien geen goede review is. Dan een review van IGN.com (deze is helaas in het Engels): Klik. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Groeten BaasBart Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Zo te zien zijn de reviews zeer positief over het spel, alleen op Cubezone.nl onder gameplay kan ik me de eerste paar weken goed vermaken maar daarna word het toch saaier stukje uit Cubezone gameplay: na verloop van tijd kan dit plezier bij veel mensen om gaan slaan in 'de dagelijkse sleur' Ik wil graag nog even weten van een van de leden die deze game hebben of het daadwerkelijk echt zo saai is daarom wil ik ook graag weten van de bezitters van deze game of het een aanrader is of dat ik me geld beter ergens anders in kan steken want ik zit er niet op te wachten dat ik na 2 weken het spel ongeveer uit heb en bijna niks meer te doen heb... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.