Jump to content

Mini Cooper S Pictune

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Origineel :

miniseg7.jpg

Tuned:

miniscopyqe9.gif

Changes :

Velgen

Nissan 350Z deurklinken

WindowTint

Zij uitlaat

Edit 2e plaatje is slechte kwaliteit, Ik heb een PNG geupload maar die is Dynamisch.

Sorry

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Geplaatst:

Ziet er errug netjes uit voor je eerste! :) Alleen ik zou de volgende keer een foto bewerken van íets betere kwaliteit.. En het kenteken is niet zo mooi.. Verder kutgw!

PS: I Luuuuv Mini! :*D

Geplaatst:

Dit is een prachtige pictune, .WhoopDiDoo.! :klap:

Ik heb overlaatst ook eens een pictune gedaan maar die is niet zo goed als deze. Die uitlaat is héél mooi in de auto gezet. De velgen zijn ook wel prachtig gedaan, net echt. Zoals Sweet Pimp Daddy :puh: al zei, je kenteken is niet erg mooi. Dit komt omdat je kunt zien dat je het kenteken zelf maakte. Bij de velgen en uitlaat is dit niet zo en is dat erg mooi. Probeer de 'Fill' van je kenteken wat te verlagen, dat zal misschien wat mooier zijn.

99.9%

Probeer nog iets te doen aan je kenteken en je haalt misschien 100%. :puh:

KUTGW! :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk gedaan. Leuke onderdelen. Alleen je kan bij die velgen en die deurklink wel goed zien dat ze er 'zo op zijn gezet'. Het zit hem dus in het afwerken. Ook is de stand van de zon anders (duh!), maar met een Curves layer (o.i.d.) kan dat verholpen worden. Die uitlaat aan de zijkant is leuk gedaan, alleen het klopt niet echt. Het is een uitlaat van een auto in een stand zo ongeveer als deze: klik.

69% - Het is leuk gedaan, alleen je ziet nog goed dat het knip 'n plak werk is.

Edit: Ik heb het ff zelf beken en aan die stand van de zon is niet veel aan te doen. Met een Image>Adjustments>Curves of Brightness/Contrast enz. zou je wel de kleuren bij kunnen werken zodat het wat meer bij mekaar past. Dus bijvoorbeeld de velgen iets lichter? Ook de randjes afwerken; Layer>Matting>Derfringe 1/2 pixels. Succes nog :)

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Dit is mijn eerste echte Pictune, met velgen enz enz.

Dus die kritiek van jou is mooi opbouwend.

En wat bedoel jij precies met afwerken, hoe doe ik dat.

En die Curves layer ofzoiets ?

Geplaatst:

De kwaliteit van je foto is sclecht dus als ik jou was zou ik de volgende keer een beter plaatje nemen. Voor de rest aardige pictune .WhoopDiDoo. alleen de velgen kunnen wat beter maar puik werk 7 :)

Geplaatst:

Eerste plaatje is goede kwaliteit. 2e is omdat ik het als .Gif heb opgeslagen en geüpload.

Ik had het als .PNG moeten opslaan. Ik probeerde het te veranderen, maar Imageshack wilde die niet Uploaden.

Thx voor de Ratings !

Geplaatst:

Opzich ben ik niet zo,n fan van De Mini Cooper. Maar ik vind deze wel vet. Vooral de zij uitlaten. Maar wie weet zo je nog wat andere Bumpers op kunnen doen. En wie weet zijn de kleuren zwart wit wat. ;) Maar hij is erg mooi geworden. Een 7.5 :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...