koetje Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Hey, Ik heb de n00bmode geinstalleerd. Vervolgens gepatched naar versie 1.0 Help me, hij crashed nogsteeds. Btw, heb m gelukkig wel ge-backupt Reageren
Lampje Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Het beste is om eerst de Patch te doen, En daarna pas de Noobmode instaleren, Verder kan ik geen advies geven Reageren
koetje Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Heb t al Moet gewoon new game kiezen, saved games pakt ie niet.. Hoort dit trouwens zo te zijn? Reageren
Lampje Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Dat klopt, Je moet als je de n00bmode hebt geinstaleerd helemaal op nieuw beginnen, Andere savegames werken niet mee. Reageren
koetje Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Ik heb nogsteeds crashes hoor. Ik heb ook gecheat, kan dat het misschien zijn? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 Aan cheaten zou het kunnen liggen, maar dat is niet met zekerheid te zeggen. Begin eerst eens met GTA San Andreas opnieuw te installeren. Je savegames blijven dan gewoon bewaard. Installeer de patch niet, kijk of dat helpt. Verwijder ook GTA_set uit Mijn Documenten/GTA SA User Files. Hierdoor zijn alle settings van beeld, toetsenbord en geluid e.d. weer standaard. Nu zou GTA San Andreas het weer gewoon moeten doen als je new game doet. Savegames kun je in geen geval spelen met de n00bmode, helaas. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik heb je een paar belangrijke dingen te zeggen over die N00BMODE. 1=Het crasht iedere keer, maakt niet wat je er met dat spel doet maar het gebeurt toch iedere keer. 2=De handling van elke auto is verandert, dat betekent dat je nooit de Drivingschool zult afmaken. 3=je wordt er gek van als je iedere keer op Tab moet drukken als je naar status gaat of je wordt gevraagd een telefoon op te nemen. Dus ik raad je af de N00bmode te gebruiken. Maar ik heb de allerbeste Trainer voor je gevonden. Met twee klikken beschikt je voertuig over alle proofs (fireproof, explosionproof, bulletproof, kickproof, dentproof). En als je de Lowrider te moeilijk vind, kan je behulp van trainer 10000 en op bijna alle school met de trainer allemaal Gold krijgt. Dus die trainer is 100x beter dan de N00bmode. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.