Jump to content

Graphic Contest 2006

Graphics Contest!  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Kies of jij er mee instemt en geef bij punt 2 en 3 je mening.

• Ja.
      15
    • Ja maar.
      7
    • Nee want.
      0
    • Nee.
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste designers van Gtaforum.nl,

RonaldVC en ik wilden weten wat jullie zouden vinden van een groot Graphics Contest.

Bij de keuze (Ja maar) willen wij dus graag zien wat je liever hebt of wat je graag zou willen zien. Tips, nieuwe ideeën en noem maar op, stellen wij zeker op prijs en zouden wij ook zeker iets mee kunnen gaan doen.

Bij de keuze (Nee want) willen wij graag weten waarom je het liever niet hebt. Geef bij deze keuze dus een aantal redenen waarom je het niet wilt. Met deze redenen kunnen wij waarschijnlijk de minpunten verbeteren.

Over het algemeen hoor ik graag nieuwe ideeën.

Ps: maak alstublieft eerlijk een keuze bij de poll zodat wij een duidelijk overzicht krijgen.

Met vriendelijke groeten,

RonaldVC & .Levi.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb 'ja' gestemd, maar ik kwam er later pas achter dat ik beter 'ja maar' had kunnen stemmen. Ik vind dat er een wat specialere prijs moet komen, niet je sig zolang boven de gfx fora ofzo. Maar een link naar je eigen website etc.

>>> Door .Levi.: Ik heb je stem veranderd.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ik vind het een erg leuk idee, en ik wil voor de prijs wel een steentje bijdragen. Ik wil namelijk de winnaar een domein naam geven.(zonder hosting, gewoon doorlink) Deze kan dan kiezen tussen: .be,.com,.net,.org,.info Hij zegt naar waar het moet linken, en voila. Ook kan hij dan ook een email adres aanvragen voor dat domein.

Goed idee ?

Geplaatst:
Ik heb 'ja' gestemd, maar ik kwam er later pas achter dat ik beter 'ja maar' had kunnen stemmen. Ik vind dat er een wat specialere prijs moet komen, niet je sig zolang boven de gfx fora ofzo. Maar een link naar je eigen website etc.

De enige prijs die is ingevoerd is 3 punten voor de winnaar in de ranking wat de winnaar nu ook zeker krijgt, verder zijn er nooit andere prijzen geweest. Een header bovenaan het gfx-forum bij een contest hebben wij nooit gedaan alleen bij SOTW/M.

Een regel op dit forum is geen erge reclame maken voor je eigen website of wat dan ook. De regel luidt:

• Geen reclame ( een eenvoudige link naar eigen site in signature mag )

Het is niet de bedoeling dat wij dus met koeienletters een link naar iemands website geven. :)

Ik vind het een erg leuk idee, en ik wil voor de prijs wel een steentje bijdragen. Ik wil namelijk de winnaar een domein naam geven.(zonder hosting, gewoon doorlink) Deze kan dan kiezen tussen: .be,.com,.net,.org,.info Hij zegt naar waar het moet linken, en voila. Ook kan hij dan ook een email adres aanvragen voor dat domein.

Goed idee ?

Ik wil de prijzen liever binnen dit forum houden. Ook heeft niet iedereen behoefte voor een eigen domein en dan valt de prijs een beetje buitenboord. Ik heb liever prijzen zoals 3 punten voor in de ranking. Ook lijkt het mij leuk als er een geweldige badge wordt gemaakt die de winnaar mag dragen en kan laten zien dat hij Graphics Contest 2006 heeft gewonnen.

Zijn er ook nog ideeën over de contest zelf, dus niet alleen prijzen. Misschien ideeën voor de ronde's, niet alleen sigs maar een ronde (freestyle bijvoorbeeld).

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bump.

Ik wou graag ook nog even een mening geven.

Het lijkt mij een heel leuk idee om zo'n contest te organiseren. Alleen vraag ik me af of dit wel zo'n succes zal/gaat worden. De reden waarom ik dat denk, is vooral omdat de voormalig SOTW ook geen succes was, en helaas naar een SOTM moest 'degraderen.' Vandaar dat ik zo mijn twijfels heb bij het aantal deelnemers. Maar misschien heb ik het ook helemaal mis, misschien doen de mensen juist wel massaal mee aan een grote contest.

Qua prijzen maakt het me niet zoveel uit. Naast punten in de ranking, of een mooie award, kun je ook een mooie tag als beloning geven. Maar dat ligt bij jullie.

Dan nog ideeën over de contest zelf, misschien zou het leuk zijn om een nieuw vorm te gaan gebruiken. In de SOTM kan de kiezer zijn stem uit brengen en diegene met de meeste stemmen wint. Misschien zou je bijvoorbeeld nu een groepsronde kunnen doen, of een afvalrace. Bij zo'n afvalrace/groepsronde moet je dan wel weer meer dan één design maken. Maar ik vind dat als je op basis van een afvalrace kan winnen, je de beste bent.

Ik vind het echt een top idee maar...

1. een prijs zou wel op z'n plaats zijn!

2. er moet een post komen met de beste tutorials, zodat IEDEREEN mee kan doen en ook een goede kans heeft.

Dit is mijn mening en het is voor uiteindelijke doeleinden erg handig =P

Dan nog ideeën over de contest zelf, misschien zou het leuk zijn om een nieuw vorm te gaan gebruiken. In de SOTM kan de kiezer zijn stem uit brengen en diegene met de meeste stemmen wint. Misschien zou je bijvoorbeeld nu een groepsronde kunnen doen, of een afvalrace. Bij zo'n afvalrace/groepsronde moet je dan wel weer meer dan één design maken. Maar ik vind dat als je op basis van een afvalrace kan winnen, je de beste bent.

Dit is echt een vet idee!

Maar dan heb ik wel weer meedelijden met Levi enzo... Die krijgen meteen allemaal PB's met berichten zoals: 'Wil je bij mij in het team? Pls Pls Pls Pls Pls?????????'

Bewerkt: door Crankeye
Geplaatst:

Om even op Matthijs z'n opmerking terug te komen, de SOTW is om meerdere redenen veranderd in de SOTM, dat heeft niet alleen te maken met een matige opkomst.. Daarbij komt ook dat de SOTM eens per maand gehouden wordt, wat dus een stukje exclusiviteit betekend, maar ook de prijs. Een maand lang de winnende signature als header is namelijk niet niks..

Verder is het niet de bedoeling de SOTM een contest-concept te geven. Eén inzending, en één stemmingsronde, dat is de SOTM. Zou je gaan werken met afvalrondes en dergelijke, begint het teveel op een contest te lijken, wat dus niet de bedoeling is. Een contest is iets heel anders dan de SOTM, en dat is ook wel leuk zo.. Om een contest een andere vorm te geven, of bepaalde wijzigingen toe te passen, valt natuurlijk altijd nog onder discussie..

En dan over Crankeye z'n opmerking, in ===>dit<=== topic staan alle tutials van dit forum van a tot z samengevat.

En dan nog even over de prijs.. Zoals .Levi. al eens eerder aangaf, willen we graag een prijs hebben die forumgerelateerd is. Dus bij de SOTM een header boven het GFXforum, en bij een contest extra punten in de ranking. Het is mogelijk om een bepaalde tag te maken ofzo, die de winnaar van een contest voor een bepaalde tijd in zijn handtekening mag dragen, ik noem maar iets. Daar zijn nog geen concrete plannen over..

Geplaatst:
Om even op Matthijs z'n opmerking terug te komen, de SOTW is om meerdere redenen veranderd in de SOTM, dat heeft niet alleen te maken met een matige opkomst.. Daarbij komt ook dat de SOTM eens per maand gehouden wordt, wat dus een stukje exclusiviteit betekend, maar ook de prijs. Een maand lang de winnende signature als header is namelijk niet niks..

Verder is het niet de bedoeling de SOTM een contest-concept te geven. Eén inzending, en één stemmingsronde, dat is de SOTM. Zou je gaan werken met afvalrondes en dergelijke, begint het teveel op een contest te lijken, wat dus niet de bedoeling is. Een contest is iets heel anders dan de SOTM, en dat is ook wel leuk zo.. Om een contest een andere vorm te geven, of bepaalde wijzigingen toe te passen, valt natuurlijk altijd nog onder discussie..

Eigenlijk bedoel ik het anders, die nieuwe vorm afvalrace/groepsronde had ik eigenlijk als idee bedoeld voor de contest. Niet voor de SOTM.

Ik vind namelijk dat als je een hele grote contest houd, het leuker zo zijn als je een nieuwe/andere methode gebruikt voor het stemmen. Want als ik eerlijk moet zijn vind ik de huidige methode van de SOTM, niet echt iets voor de contest. Dan zou je meer zeggen dat het op de SOTM begint te lijken. Met andere woorden, het zou specialer zijn als je een andere methode gebruikt voor het stemmen. Zo krijgt de contest ook weer iets speciaals. Maar dat ligt bij jullie om te beslissen.

Al zou ik er ook niet van wakker liggen als we straks de 'gewone' stem methode gaan houden.

Geplaatst:

Eigenlijk bedoel ik het anders, die nieuwe vorm afvalrace/groepsronde had ik eigenlijk als idee bedoeld voor de contest. Niet voor de SOTM.

Ik vind namelijk dat als je een hele grote contest houd, het leuker zo zijn als je een nieuwe/andere methode gebruikt voor het stemmen. Want als ik eerlijk moet zijn vind ik de huidige methode van de SOTM, niet echt iets voor de contest. Dan zou je meer zeggen dat het op de SOTM begint te lijken. Met andere woorden, het zou specialer zijn als je een andere methode gebruikt voor het stemmen. Zo krijgt de contest ook weer iets speciaals. Maar dat ligt bij jullie om te beslissen.

Al zou ik er ook niet van wakker liggen als we straks de 'gewone' stem methode gaan houden.

Je moet de SOTM niet vergelijken met een contest, ik had dat in mijn vorige post ook al uitgelegd. Een contest werkt niet hetzelfde als de SOTM, waar één stemmingsronde de winnaar bepaald. De laatste contest is ook over meerdere rondes gehouden..

En inderdaad, het gaat er juist om op welke manier de volgende contest georganiseerd wordt. Welke vorm, welke regels, bepaalde rondes, eventuele prijs, en de manier van stemmen. En daarbij willen we graag jullie meningen, tips, en ideeen horen. Het gaat er dus om of jullie behoefte hebben aan een nieuwe grote contest (wat dus iets anders is dan de SOTM), en wat jullie daarbij verwachten/willen. Daar is deze poll dan ook uiteindelijk voor bedoeld. :)

Geplaatst:
2. er moet een post komen met de beste tutorials, zodat IEDEREEN mee kan doen en ook een goede kans heeft.

^_^

Een gfx contest gaat niet om wie het beste een resultaat kan maken, maar wie de beste skills heeft.

Geplaatst:

Mijn stem: Ja!

Gewoon omdat Contests altijd leuk zijn, natuurlijk moet er wel een beetje een bijzondere prijs zijn. Dus niet een SOTY (Signature of the Year) ofzo. :schater:

Ik zou ook graag een "winnaarsaward" willen maken die de winnaar in zijn signature of avater kan zetten. Deze heb ik trouwens mischien al een beetje overhaast gestuurd naar .Levi. :engel:

Mijn stem: Ja!

Gewoon omdat Contests altijd leuk zijn, natuurlijk moet er wel een beetje een bijzondere prijs zijn. Dus niet een SOTY (Signature of the Year) ofzo. :schater:

Ik zou ook graag een "winnaarsaward" willen maken die de winnaar in zijn signature of avater kan zetten. Deze heb ik trouwens mischien al een beetje overhaast gestuurd naar .Levi. :engel:

Ik heb je al een PB gestuurd maar nu ook even hier in een post zodat het voor iedereen zichtbaar is.

Hier hebben RonaldVC en ik het ook over gehad. Een badge die je kunt dragen als winnaar van de Contest. Maar waarschijnlijk willen wel meerdere een badge maken en misschien willen RonaldVC en ik ook wel een poging wagen. Ik stel het zeer op prijs dat je er alvast één gemaakt hebt, mijn deur staat daarom ook wagenwijd open om jou gemaakte badge te ontvangen.

Een goed idee lijkt mij om iedereen (die het wil) een badge te laten maken en dan op de beste/leukste te stemmen. Wij zouden dan een poll kunnen maken met de namen van de genen die de badge heeft gemaakt. Over een aantal dagen zou er dan een winnaar daarvan moeten uitkomen en de badge mag door de winnaar dan gedragen worden.

Wanneer iedereen zo'n badge kan gaan maken wordt dan tegen die tijd wel gemeld.

>>> Door .Levi.: Dit topic kan wel dicht, het is allemaal al begonnen.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...