Jump to content

San andreas crasht na laden van savegame

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik een save van mij laad(die ik gedownload heb) crasht hij halverwege het laden...

Wat moet ik doen om San andreas weer normaal te laten werken? BTW ik heb patch 1.0,en ik krijg nadat SA vanzelf is teruggegaan naar bureaublad een foutmedling van windows... :(

Bewerkt: door trasos
Geplaatst:
Als ik een save van mij laad(die ik gedownload heb) crasht hij halverwege het laden...

Wat moet ik doen om San andreas weer normaal te laten werken? BTW ik heb patch 1.0,en ik krijg nadat SA vanzelf is teruggegaan naar bureaublad een foutmedling van windows... :(

Dit is wel de reden dat je teruggaat naar het bureaublad. Het verschil in versies dus. Misschien heb je hem niet goed gedowngrate? Het kan natuurlijk ook zijn dat je een savegame van versie 2 hebt. Bijvoorbeeld dit topic heeft dus savegames van versie 2, als je net gedowngrate hebt kan je die natuurlijk niet spelen. Dan zou je op deze site kunnen kijken voor savegames van versie 1. Voor de zekerheid heb ik de script.img en main.scm van zowel versie 1 als versie 2 geupload. Zoals je waarschijnlijk al wel door had kan je dit gewoon vervangen in de map Rockstar Games --> GTA San Andreas --> Data --> Script. Dit kan je ook even proberen. Dus óf je hebt een savegame gebruikt voor de verkeerde versie, óf je hebt hem niet goed gedowngrate.

Versie 1

Versie 2

Het zit ingepakt met Winrar, daarvoor moet je dus winrar downloaden. Waarschijnlijk heb je hem al, maar anders kan je hem hier downloaden. Veel succes!

Geplaatst:
De savegame werkt niet :( hij doet dan gewoon een nieuwe game :(

Dat komt dan waarschijnlijk doordat je van versie 2 gedowngrade bent naar versie 1 (of andersom) en als je dan je savegame wilt spelen van een gedowngrade versie dan moet je deze eerst even door de 'san_id_convert' halen die als het goed is bij het 'versie2' pakket zit die Dutchy3010 je net gaf. Als dit bestandje er niet bijzit dan kun je hem alsnog hier downloaden. Je kunt ook deze patch downloaden en gebruiken. Kijk maar even of je er nu uit komt. :)

Geplaatst:

Jah , ik wil dus (met mods en cars) op een gedowngrade versie(van 2 naar1) mijn savegames doen.. maar vlges mijn zijn et wel savegames van versie 1 ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...