Jump to content

at400

Recommended Posts

Geplaatst:

als je kijkt naar de spawnplaats vd at400 dan krijg je een mooie kaart ZONDER blipjes waar de at400 spawnt, maar in een hangar in las venturas staat hij

spawnplaatsoc4.th.png

at4001by5.th.png

at4002xr0.th.png

ik heb geprobeerd er 1 in verdant meadows te zetten, maar

a: het vliegveld is te smal, je kan niet landen zonder vuurwerk te veroorzaken

b: de hangar in verdant meadows is gewoon te klein

Geplaatst:

Wat bedoel je precies? Dat er op Wikigta geen blipjes van de spawnplaats zijn? Als dat het geval is, kun je dat beter in het Wikigta subforum zeggen. ;)

Het is overgens wel mogelijk om op Verdant Meadows te landen met de AT-400. Kom rustig aan vliegen, uit de richting van Las Venturas. Rem heel hard, zodat je echt langzaam vliegt, maar nog wel in de lucht blijft. Land pas net na de 2 hangars aan de rechterkant, anders raak je ze met je vleugels. Blijf continu remmen. Als je het goed doet, sta je voor het eind van de landingsbaan stil zonder schade. :)

Succes!

Geplaatst:
Wat bedoel je precies? Dat er op Wikigta geen blipjes van de spawnplaats zijn? Als dat het geval is, kun je dat beter in het Wikigta subforum zeggen. ;)

hmm, slim idee 8)

Het is overgens wel mogelijk om op Verdant Meadows te landen met de AT-400. Kom rustig aan vliegen, uit de richting van Las Venturas. Rem heel hard, zodat je echt langzaam vliegt, maar nog wel in de lucht blijft. Land pas net na de 2 hangars aan de rechterkant, anders raak je ze met je vleugels. Blijf continu remmen. Als je het goed doet, sta je voor het eind van de landingsbaan stil zonder schade. :)

Succes!

ik heb aan de westkant geprobeerd, dan kom je met vleugels tegen huis of hangar aan

en west nog niet goed kunne doen, vloog scheef, vleugel vloog in de fik :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Succes!

als het moet kan je die at400 'overal' landen .. je moet alleen ff weten hoe :D

\_/| iets naar beneden dan omhoog en je valt bijna recht naar beneden... ofwel ..gebruik het lift principe .. als je omhoog stuurt hou je minder snelheid over ..en kun je zelfs hele korte stopjes maken

duurt een tijdje oefenen maar dan kan je zelfs op een helipad landen

wat mij ondertussen lukt is zelfs een landing op sherman dam icon13.gif

mta-screen0791.JPG.xs.jpg mta-screen1023_640x480.jpg.xs.jpg

ik heb geprobeerd er 1 in verdant meadows te zetten, maar

en wat je dan nog vergeet .. je kan wel uitstappen

maar je kan niet meer instappen , je hebt een verhoging nodig zoals in die hangar

Bewerkt: door coz
en wat je dan nog vergeet .. je kan wel uitstappen

maar je kan niet meer instappen , je hebt een verhoging nodig zoals in die hangar

daar kan je dan weer die trappetjes voor gebruiken (op San Fierro Airport staan ze) je moet wel een 'baggage' hebben om hem te slepen..

edit:

hier zit ik er net in (gebruik gemaakt van het trappetje)

de baggage gebruikt om de trap goed te zetten

de baggage en de trap erachter

note: de trap kan je ook in een garage zetten en bewaren, mits deze hoog genoeg is.

Bewerkt: door Bassiej26
Geplaatst:

_O_ leuke landingsplaatsen coz

nou, ik denk dat de hangar in verdant meadows wel hoog genoeg is voor die trap :puh:

Ehm, sorry hoowr, maar ik zie wel een blipje op die kaart hoowr?

Plaatje:

fotoat400plaatskn3.png

Dus ik snap niet wat je bedoelt...

Greets

GTA GG ;)

Bewerkt: door GTA Ganggast
Geplaatst:

Ik ben heb net geprobeerd met een Carspawner de AT 400 in je eigen hanger te krijgen, Onmogelijk geld ook voor de Andromada de spanwijte van de vleugels zijn te groot, Als de deuren iets verder open konnen kunnen ze er meschien net in... En in stappen met de Baggage / Tug + de Trap is mij niet gelukt, Allebij de kanten geprobeerd maar mij lukt het niet, Enigste manier was bij mij op de Bankier (Bank auto?) te springen en dan zo er in te komen. :engel:

op wikigta staat wel gewoon een blipje, en die klopt ook gewoon, maarja dat is al gezegd, dat blipje staat er al heel lang, ook al toen jij dit topic opende, misschien had je het niet gezien dat heb ik ook weleens dat ik ff moet zoeken voordat ik een blipje heb gevonden...

maarja de plek die aangeeft is gewoon de plek van wikigta dus dit topic is compleet nutteloos. (deze post eigenlijk ook) :engel:

overigens, op de screens van coz (die wel heel knap zijn gemaakt) staat onder het levensbalkje ook een blauw balkje, wat is dit? ik heb hem nog nooit gezien (speel ook nooit multiplayer)

vraagje aan lampje: is die carspawner ook op de xbox te regelen, zou wel heel graag in die andromada vliegen zeg...

Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

Dat blauwe balkje is de sneldheid van het voertuig in MTA / SA-MP. Dit zul je daarom ook alleen daar zien en niet in GTA SA zelf,

Of je de Carspawner op de Xbox kan krijgen ik zou het niet weten, ik heb zelf geen Xbox dus

En dat progje wat ik heb heeft nog veel meer mogelijk heden dan alleen Carspawner :engel::*D

Geplaatst:
Ehm, sorry hoowr, maar ik zie wel een blipje op die kaart hoowr?

Plaatje:

fotoat400plaatskn3.png

Dus ik snap niet wat je bedoelt...

Greets

GTA GG ;)

nou, mss ligt het aan mijn vierkante ogen, maar ik zie dat rooie blipje niet...

at400onAA2.JPG

opgelost ;)

Ik ben heb net geprobeerd met een Carspawner de AT 400 in je eigen hanger te krijgen, Onmogelijk geld ook voor de Andromada de spanwijte van de vleugels zijn te groot, Als de deuren iets verder open konnen kunnen ze er meschien net in... En in stappen met de Baggage / Tug + de Trap is mij niet gelukt, Allebij de kanten geprobeerd maar mij lukt het niet, Enigste manier was bij mij op de Bankier (Bank auto?) te springen en dan zo er in te komen. :engel:

sterker nog ... met ik kan hem met heeeeeel veel heen en weer gepiel waarschijnlijk wel in de buurt van die deur krijgen, maar met neus gaan deuren van hangar niet open - alleen als je in een straal van 2m bent met landingsgestel .. en dat gaat heel lastig worden ;)

Bewerkt: door coz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...