xgaming Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Heey allemaal ik zag op wat sites trailers staan van heineken trucks maar ik heb er nog geen een gevonden van de Nederlandse versie. Dus ik dacht laat ik er is eentje maken Trailer 1 Trailer 2 Bij deze moet de achterkant nog ietsje worden veranderd, kenteken is te groot en hoort er eigenlijk niet Trailer 3 Greetz d-game Reageren
xgaming Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Mod is af heb hem al gestuurd naar een andere Duitse GTA site. >>DOWNLOAD hier<< D-game Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Hey, Leuk gemaakt man Ik ga hem zeker downloaden!! Reageren
xgaming Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 mooi gemaakt Hey,Leuk gemaakt man Ik ga hem zeker downloaden!! Bedankt voor de leuke reacties D-game Reageren
Puma Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Heb je toestemming gevraagd aan de maker van deze trailer? Ik zou hem/haar eerst maar eens een e-mail sturen, want zoals ik die trailer zie is dit een compleet nieuw model, tenzij je dit model zelf hebt gemaakt. Als je dit gedaan hebt: prima, ik heb niks gezegd ... maar ik zou het eerst doen want ik heb hier eerder problemen mee gehad (maar dat was een misverstand). Anyway: mooie textures, hoge resolutie, ziet er goed uit! Reageren
xgaming Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Staat op dat ik de trailer heb gemaakt en een ander iemand de truck puma D-game Reageren
Proximitus Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 kan ik op de een of andere manier die reklame van die site wegkrijgen? kan er niks door zien :S Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 natuuuuuuurlijk, doet het weer niet Reageren
xgaming Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 (bewerkt) Die site was veranderd en de link dus ook. Zie hier geen dode link Geen dode Bewerkt: 8 november 2006 door d-game Reageren
.Antonio Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Heel mooie mod. Zoals hij eruit ziet is hij heel mooi afgewerkt. Ik vind het echt knap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.