Blastov Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ik zit met un probleem, die F toesten, F1, F2, F3 etc. werken niet goed. Als ik bijv. in 3ds max een render wil maken moet dat met F9 maar als ik dat doe gaat die een instelling veranderen en bijv. in ie\firefox als ik F5 doe vernieuwt hij niet de pagina maar laat hij me favorieten zien. Ofwel die F toesetn zijn naar andere toesten 'verbonden' iemand een idee hoe ik dit weer goed kan krijgen ? Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ik zit met un probleem, die F toesten, F1, F2, F3 etc. werken niet goed. Als ik bijv. in 3ds max een render wil maken moet dat met F9 maar als ik dat doe gaat die een instelling veranderen en bijv. in ie\firefox als ik F5 doe vernieuwt hij niet de pagina maar laat hij me favorieten zien. Ofwel die F toesetn zijn naar andere toesten 'verbonden' iemand een idee hoe ik dit weer goed kan krijgen ? Heb ik ook gehad dat alles doorelkaar stond, oplossing: Ctrl+Shift als het goed is staat dan alles weer goed waarschijnlijk heb je perongeluk Ctrl+Shift gedaan daarmee haal je alles door elkaar. Succes Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Misschien heb je niet de goede instellingen voor je toetsenbord. Je kunt kiezen uit Nederlands en de Verenigde Staten bij je toetsenbord. Dit kun je doen rechtsonder op je taakbalk bij dat toetsenbordje. Hier een plaatje daarvan: Bij allebei die icoontjes kun je daar dus rechtsklikken, en dan wat stoeien met die instellingen, veranderd ze steeds maar naar iets anders, en kijk dan even of het wel weer werkt met die F-toetsen. Als dit het probleem niet oplost, pak dan de installatie-cd van je toetsenbord (als je die hebt), en installeer de software nog eens een keer, dat zou kunnen helpen. Veel succes, hopelijk werkt iets van mijn post. [Edit] Probeer eerst maar dat van gammie, mocht dat niet werken, kun je altijd nog hier kijken. Bewerkt: 7 oktober 2006 door Froodooo Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Volgens mij heb je F Lock (rechts of links bovenaan je toetsenbord) niet aan staan.... Als ik die niet aan heb staan doet ie pricies het zelfde. Reageren
Blastov Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Volgens mij heb je F Lock (rechts of links bovenaan je toetsenbord) niet aan staan.... Als ik die niet aan heb staan doet ie pricies het zelfde. Dat is hem. Super bedankt man.! Reageren
SWYV Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 ik geloof die "F lock" ook weleens "office lock" genoemd, ik heb het hier ook dusja Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Volgens mij heb je F Lock (rechts of links bovenaan je toetsenbord) niet aan staan.... Als ik die niet aan heb staan doet ie pricies het zelfde. Dat is hem. Super bedankt man.! No Problem! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.