nasdreas Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ik heb the warriors maar bij level 8 kom ik niet verder dat je bij dat karretje moet rennen. En op sites staan cheat codes zoals dit;Down, X, A, Back, Black, Left maar welke toets is Back en left. Of als je deze missie ook een keer hebt voltooit wil je het me uitleggen. bvd Reageren
Velaro Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ik heb the warriors maar bij level 8 kom ik niet verder dat je bij dat karretje moet rennen.En op sites staan cheat codes zoals dit;Down, X, A, Back, Black, Left maar welke toets is Back en left. Of als je deze missie ook een keer hebt voltooit wil je het me uitleggen. bvd Hey nasdreas, Ik heb dit spel zelf niet, maar kan wel zeggen wat die knoppen zijn. Down is natuurlijk het pijltje naar beneden en left is het pijltje naar links. Met de codes die jij bedoelt zal de missie wel lukken. Als je liever geen codes gebruikt moet iemand anders je maar eens uitleggen hoe het moet. Ik heb wel een walktrough (Helaas Engelstalig) gevonden op het Internet die jouw verder kan helpen. Ik neem aan dat je het spel voor de Playstation 2 hebt dus raad ik jou deze walktrough aan. Veel succes ! Reageren
nasdreas Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Bedank voor de uitleg, ik heb wel een xbox. Reageren
nasdreas Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Echt bedankt man hetis me gelukt met de cheats ik was echt blij klasse man. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.