gammie_ Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Beste leden, Ik heb een probleempje de laatste tijd met name bij Gta Sa en De sims 2 heb ik als ik ze afsluit dat ik een zwart beeld krijg, de pc gaat dus niet naar het bureaublad wat de bedoeling is ik hoor hem verder ook niet kraken of zie geen zandlopertje ik kan de toetsen indrukken wat ik wil maar reageren doet hij niet de enigste oplossing is dan mijn pc opnieuw op starten hij geeft dan geen foutmelding, weet iemand hoe dit kan komen? Dan nog iets ik heb een AVG Virus programma maar er komt meerdere malen per dag een Virus waarschuwing dat het virus genaamd: Trojan Horse downloader Generic 2 MUZ ik moet dan op Heal drukken om het probleem op te lossen maar ik heb dit zoals ik al zij meerdere malen per dag, ik word daar een beetje geirriteerd van weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Mischien zit er enig verband met de vraag hierboven? Alvast Bedankt Reageren
Gunslinger Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Verplaatst naar Software. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.