356 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 ik weet niet of er zo veel vrouwen op dit forum zitten, anders wil ik het ook best wel doen (kan wel een vrouwenstem doen, hoop ik)
$NeoSyp$ Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) 356 zei: ik weet niet of er zo veel vrouwen op dit forum zitten, anders wil ik hetook best wel doen (kan wel een vrouwenstem doen, hoop ik) ok jullie mogen dat best doen, maar zeg dan meteen welke rol je wilt... PS: uiteraard kan ik (mocht je stem te hoog/laag zijn voor je rol) het altijd nog veranderen met een programmaatje, zodat het hoger/lager klinkt, dus het maakt niet zo uit Bewerkt: 24 oktober 2006 door $NeoSyp$
twaka Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Dan wil ik natuurlijk ook Co-Inspectrice spelen! (mischien als 2e rol erbij) Of alleen Co-Inspectrice.!
356 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 zie ik het nou goed dat baragente 2 nog vrij is?, wil ik best doen
twaka Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Als er nog meer willen wil ik mijn bijrol wel wegdoen hoor, ik neem aan dat Co-Inspectrice een behoorlijk grote rol is. Omdat er mischien nog wel meer mensen mee willen doen
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) twaka zei: Als er nog meer willen wil ik mijn bijrol wel wegdoen hoor, ik neem aan dat Co-Inspectrice een behoorlijk grote rol is. Omdat er mischien nog wel meer mensen mee willen doen ok nou dan zijn alle rollen ingevuld! maar er komen er later misschien nog wat bij (een stel bijrollen)dus blijf hier kijken! PS: ROBERT KAN MISSCHIEN NIET MEEDOEN, DUS ALS IEMAND ZIJN ROL WIL ZEG HET DAN MAAR Hier is de intro voor CSI:SF: Bewerkt: 25 oktober 2006 door $NeoSyp$
cheizz Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 op welke website wordt csi san fiero gezet als hij af is??
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 cheizz zei: op welke website wordt csi san fiero gezet als hij af is?? Op www.SpyMovies.Bravehost.com(of .tk) (Is nog niet online)
MxM Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Hey mensen, Ik wil mijn diensten aanbieden, ik wil wel een stem inspreken.. ben 16 dus ruim boven het leeftijd limiet.. Als het nodig is kan ik ook monteren, ik heb best veel ervaring.. Heb je voor wat anders mij nodig dan kan je me altijd een PB sturen.. Mvg, MxM
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Momenteel hebben we niemand meer nodig, stemmen zitten vol, monteren etc. doen we liever zelf. Maar toch bedankt. Misschien komen er nieuwe rollen
356 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Bedankt dat ik mee mag doen, krijg ik de tekst via mail? Mooi intro trouwens
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) We zijn bij Spy Movies (& Spy Games) niet zo kieskeurig. Dus jullie hoeven geen auditie meer te doen. Jullie zijn allemaal aangenomen. En voor de mensen die al auditie hebben gedaan: Sorry, maar jullie zijn toch allemaal door. NIEUWE ROL! Bewerkt: 28 oktober 2006 door $NeoSyp$
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hey, ik zou wel vervanger willen zijn voor ROBERT. ik ben 12 en je kent me in het echt leven. ik hoor het nog wel.
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ok Bas, je bent daarvoor vervanger.
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 $NeoSyp$ zei: Ok Bas, je bent daarvoor vervanger. oke nu nog hopen dat robert niet kan
Recommended Posts